(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECELER KALBİM VE DİLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECELER KALBİM VE DİLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yöneldim kalbimin kıvrımlarına Ne olur bir ışık diye... O da ne? Kalbim geceden de karanlık!
Kapkara geceler Günümü kilitlerken hiçliğe, Kararan kalbimle Bir sahife açsam yücelere... Şiirin henüz bitmediğini düşünüyorum.çok güzel, harika ama en azından altına bir kıta daha olmalı veya bana öğle geldi.Sevgiler saygılar ve Hayırlı Ramazanlar muhterem şair kardeşim. Selam ile...
Ümit verme açısından ve kişisel zaafiyetlerim açısından bir gelişme sağlamayamadığımı belirtmek için böyle düşünmştüm.Bu değerlendirmeleriniz için teşekkür ediyorum.
GECELER KALBİM VE DİLİM
Yıldızlarla arama
Atmosferden perde çekildi,
Abandı omuzlarıma karanlık.
Yöneldim kalbimin kıvrımlarına
Ne olur bir ışık diye...
O da ne?
Kalbim geceden de karanlık!
Kapkara geceler
Günümü kilitlerken hiçliğe,
Kararan kalbimle
Bir sahife açsam yücelere...
Şiirin henüz bitmediğini düşünüyorum.çok güzel, harika ama en azından altına bir kıta daha olmalı veya bana öğle geldi.Sevgiler saygılar ve Hayırlı Ramazanlar muhterem şair kardeşim. Selam ile...