(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETERLİ BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETERLİ BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mana ve anlam dolu harika bir şiir okudum, seçkin kalemi ve engin yüreği kutlarım. En içten selam ve saygılarımla, nice böyle manidar şiirlerinizi okumak dileği ile...
İnsanlar çıkarının kölesi olmadıkça, fedakarlığı ve hoşgörüyü esirgemedikçe, saygı ve sevgiyle paylaştıkça huzur bulabilirler. Yürekten tebrik, teşekkür ve selamlar...
ÜSTADIM; BİR NEVİ HEM NASİHAT HEM BİR DİLEK İÇEREN DİZELERİNİZ NEFİSTİ. İNSANIN BU HAYATTA ARADIĞI ŞEY HEM İÇTE HEM DE DIŞTA HUZUR BULMASI. HUZUR OLUNCA HER ŞEY YOLUNDA GİDER. SAYGILARIMLA...
_______________çok haklı bir eser okudum içten samimi ne güzel anlatınız harika dizelerin izle selam olsun yazan yüreğe yüreğiniz sostan yana pay bulsun saygılarımla...
Gönüllerde haset yüreklerde kin, Sevaplar bitecek yanıyor ekin. Yeter artık kalbe sevgiyi dikin. İç huzuru sükut yeterli bana. Tebrikler çok beğendim gayet anlamlı ve güzel olmuş selamlar.............
Gönüllerde haset yüreklerde kin, Sevaplar bitecek yanıyor ekin. Yeter artık kalbe sevgiyi dikin. İç huzuru sükut yeterli bana.
Herkesin aradigi HUZUR. Lâkin, emeksiz olmuyor elbet. Gayret göstermek gerek. Sevgi, hosgörü, saygi ve de özelestiri oldugunda mesele hallolmus demektir.
Şair adama kağıt ve kalemden başkası lazım değil elbet. Şimdilerde bilgisayarlar çıkınca kağıt kalemin pabucu dama atıdıysa da; Kağıt kağıt. Kalem de kalem. Kıyamete kadar onlar yazmaya delalet eden sembollerimiz işte. Değişmez demirbaşlarımız. Kutsallarımız da diyebiliriz. Sureye isim olan, ayette zikredilen kelimeler. Sözün özü; Kutlu mücadelede şairin en büyük silahı.
İSMAİL SÜKLÜM tarafından 7/24/2012 2:29:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Fevkalade güzel ve anlamlı bir şiir okudum gönül sayfanızdan,,yüreğinize sağlık olsun,kaleminiz daim olsun.Size sayfanıza ve değerli dostlarınıza Tüm evrendeki mutlulukları ve sevgileri gönderiyorum.
İnsanlık ne çektiyse kin besleyenler yüzünden çekti ..artık yer yüzüne iyilik hakim olsun diyorum hocam nasihatlerle bezeli çok güzel bir şiirdi ne de çok özlemişiz güzel kelimeleri.. okuyunca insanın insan olası geliyor saygı ve selamlarımla