(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞÜKÜR EYLE HER HALİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞÜKÜR EYLE HER HALİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şükür nimeti artıran en önemli etkendir. Nankörlük ise eldeki nimetin kıymetini bilmemek ve halden şikayet etmek. Şükreden aynı zamanda mutlu da olur. Tebrikler. Sağlıcakla.
Her şeyin başı aslında şükür olmalı. İnsan yaratılmıiışız en başta ki buna baştan şükretmek ve devamında verilen nice nimetylere şükretmemiz gerek. Ne yazık ki bunu bilmeyen niceleri var.
Eksik etme dua dilden Anla düşmüş garip halden Çıkma sakın doğru yoldan Şükür eyle her haline
Bozkır alda ibret sözü Şehadetle kapa gözü Döndür artık Hakk’a özü Şükür eyle her haline
Şükürsüz olmaz hiçbir nimet. Ancak nankörler teşekkür ve şükür bilmezler. Her nimetin bir külfeti vardır, o da şükürle hafifler. Çok güzel dile getirmişsiniz şükrün gerekliliğini ve de önemini, mükemmel bir anlatımla. Gönülden kutluyorum değerli kaleminizi ve imanlı yüreğinizi Adnan hocam, . Sevgi ve umut ışığınız ebedi yansın, mutlu ve esen kalınız...
saygılarımla
BARAN CETIN