(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senin aşkınla, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senin aşkınla, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan aşkından ölüyorum der yaşamaya devam eder diyor Mevlana muhterem şair kardeşim, aşkınızın şiddetini anladık mısralarınızın kuvvetinden, yüreğin dert görmesin selam ve dua ile...
Onun aşkıyla çok yaşa, Huzur verir sevdası başa Gönülden gönüle köprü kurulur, Sonra gönlüm olur mutlu bir paşa. Tebrik ederim Alaattin Hocam. Saygılar ...
Ben sözümü tuttum Senin aşkınla ölüyorum Ahrete senle göçüyorum Seni bende diliyorum Sevin işte be gülüm, Senin aşkınla ölüyorum bu güzel dizeleinizi kutlarım selam ve saygıalr...
sevgili arkadaşım.yürek parçalayıcı ve insanı üzen bir aşk şiiriydi.Sayın arkadaşım, sevgiliye duyduğunuz hasret, özlem ,sevgi ve aşkı dile getiren güzel bir şiir okudum.Görüleceği gibi şiirde bir sadelik vardır. Aynı zamanda duygusal yoğunluk ve şiirin bütünü içinde ele alınması gereken ahenk dikkat çekicidir.ama bu ahenk içinde işlenen ölüm teması şiire yakışmamış.niye mutlu değilsinizde hemen ölümü düşünüyorsunuz arkadaşım. Sayın arkadaşım,şiiriniz çok güzeldi.kutlarım.puanım tam. Şimdi şiirinize ve yaptığım yoruma uygun iki güzel söz ekliyorum.selamlar,hoşça kalın arkadaşım......
Sevgili, seninle ben pergel gibiyiz: İki başımız var, bir tek bedenimiz. Ne kadar dönersem döneyim çevrende: Er geç baş başa verecek değil miyiz?.............. onun için hemen ölümü düşünme diyorum.
Benim halimden haber sorarsan, Bir çift sözüm var sana, yürekten: Sevginle gireceğim toprağa, Sevginle çıkacağım topraktan.
Yüreğinize saglik
Saygı ve selamlarımla