(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAMAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAMAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün olumsuzlukların,kötülüklerin kaynağı maneviyatın zayıf olması ve onun getirdiği boşluklardır.İslam sağlıklı düşünmeyi ve yaşamayı getirmiştir insanlara.Mantıkla içiçedir her şey.Namaz da dinin direği olarak sağlam kalabilmek,ayaklarımızı sağlam basablmek için şükrün bir ifadesidir. ilk ayete kulak verelim.''OKU'',duyarak,hissederek,yaşayarak okursak namazın önemibi kavrayabilitiz.Şiiriniz kısa ama içerik yönünden zengin olmuş.Ayetlere yer vermeniz şiire ağırlık katmış.
ÇOK DEĞERLİ GELDİ CAN , BEN DE İLK NAMAZA BAŞLAMAM SEBEB YILLAR ÖNCESİ,,ŞU OLDU;;, EGER BAŞIN EGİLMİYORSA SECDEYE SEN RABBİNE KARŞI GELMİŞ OLUYORSUN, BEN SANA SECDE ETMEM, BEN KENDİME YETERİM, MANSINI TAŞIR-MIŞ DEMİŞLERDİ, ÖYLESİ KORKMUŞTUM Kİ, HEMEN BAŞLAMIŞTIM NAMAZA, FARKINDA OLMADAN NE ÇOK HATA ETTİK GEÇMİŞTE, ( BENİM İÇİM TEMİZ, KALBİM TEMİZ,, NE HATA DOLU SÖZLERMİŞ MEĞER,, KALBİN TEMİZ İSE NAMAZ KIL, DEĞİL Mİ AMA,,
YERİNDE VE DOĞRU TESBİTLER ŞAİRİM YÜREKTEN KUTLARIM.EVET NAMAZI KILMAYANDA NE DOAYA SAYGI VARDIR,NEDE HER HANGİ BİR CANLIYA...MÜSLÜMANIM DEMEKLE İŞ BİTMİYOR TABİKİ GEREKLERİNİ MÜMKÜN MERTEBE İDRAK ETMEK GEREK.