Ben, Çılgının teki Zor aşkların Zorlukların adamı Bazen DELİ Bazen CADI Bazen, ÇOCUK seni Bu kadar çoşkulu Tutkulu,arzulu Kuşkusuz ŞAHİN gibi Bilmem Neden sevdim ki? ( 07.11.2007)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN SEVDİM Kİ ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN SEVDİM Kİ ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben çılgının teki Zor aşkların Zorlukların adamı Bazen DELİ Bazen CADI Bazen ÇOCUK seni bu kadar çoşkulu Tutkulu Arzulu Kuşkusuz ŞAHİN gibi Bilmem, Neden sevdim ki?
neden sevdim...? işte bu sorunun cevabını bulsaydık.. ne sevgi sevgi olurdu...nede çılgınlıkğın adını aşk koyarlardı.. kutlarım hocam kalemini... tebrik ve selam ile... şiirle kalın...
Ben, Çılgının teki Zor aşkların Zorlukların adamı Bazen DELİ Bazen CADI Bazen, ÇOCUK seni Bu kadar çoşkulu Tutkulu,arzulu Kuşkusuz ŞAHİN gibi Bilmem Neden sevdim ki?
GÜZEL ŞİİRLERİN BİZE ÇOK ÖRNEK OLUYOR.TEBRİKLER VE SAYGIYLA
Sebepsiz sevisler sebepsiz ayrılıslar yasanır , aslında sebep sensindir ve yüregindir seni en derinden kanatan..Hersey sebeptir sevmek icin. Yine de neden sevdik ki , gideceklerini bile bile , nedendi ki ?..Tebrikler..
Sevgide neden aranmaz ki! Seversin işde ve yanarsın,mutlu olursun,yüzünden gülücükler eksik olmaz.Çoğu zamanda yağmur gibi gözyaşı akar gider.Sayğılar.
güzeldi, tebrikler