(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALLERİM ELLERİMDE ERİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALLERİM ELLERİMDE ERİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yenilgi üzerine kurulu bir şatoya hapsolmuşum Ne saçım uzuyor nede bir prens geliyor benim için Zindanıma yeni kilitler vurmuş açıl susam açıl diyorum..."
Şatolar yüksek yerlerde duvarlarla çevrili korunaklı yapılardır. Özellikle korunma amacına yönelik inşaa edilmişlerdir.
Yenilgiye kurgulu bir şatodan sözedereken sanırım bu fiziki bir yapı değil bir yürükten sözediliyor. Belki de kendi kalbinizdir bu. ne dersiniz.....?
aşk acıları, ayrılıklar, ihanetler, pişmanlıklar ve riyakarlıklardan dolayı umutsuzluğa düşünce yürek. Yeniden bunları yaşamayı göze alamadığı için kilit üzerine kilit vurulur yüreğe... kimbilir anahtarları da sık ağaçlarla kaplanmış bir ormana atılmıştır. Umarım bu ağaçlar arasından beyaz atlı prens anahtarı bulmuş olarak görünür ve açar bu paslanmış kilidi.
umutsuzluk yok........
her ölüm erken ölümdür ve her intihar düşencesi bir teslimiyet bir yokoluştur.
belki sorun prenste değil anahtarı bulunmaz yerlere atandadır :))) ne dersiniz?
Umudu ve sevgiyi; tüm sokaklara, ağaçlara, direklere inatla asmalıyız.
Umudu ve sevgiyi; şiirin içerisine damıtarak yüreklere aktarmalıyız.
Şiirlerimi okuyup değerlendirmeye layık gören siz sevgili gönül dostlarına canı gönülden teşekkür ederim. varlığınız o kadar çok mutlu ediyor ki beni değil karamsarlık güneş doğuyor yüreğime.
Her şey aklınıza gelsin de sanırım ölüm için erken sevgili Karahan öncelikle her yeni doğan günün yeni umutları taşıyacağını ve yeni doğan her bebekleri düşünün Tanrı bile insanlardan umudunu kesmediğini gösterirken bu şekilde siz yaşama küsüp de umutlarınızı tüketmeyin belki prensin yolda atı tökezledi ve ayağı kırıldı onu öldürmek zorunda kaldı ha olamaz mı--))) Yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
çok harika mısralar yasemin hanım.. Yüreğinize sağlık.. Şiir yazabilmek için duygusal yoğunluğu yakalam şart... siz bu derinliği iyi yakalamışsınız.. tebrik ederim.. sevgiler saygılar.. yüreğiniz çağlar inşallah.. selamlar
Yasemin hanım; Ölüm akıldan hiç çıkmamalı; çıkmamalı ki insan hayata karşı bilenmeli. Çıkmamalı ki insanı hayata bağlamalı. İnsan hayata öyle bağlanmalı ki o bağın arasına hiç bir olumsuzluk girmemeli. Ayrıca ölümü aklımızdan çıkarmayacağız her an kapımızı çalacğını bilmeliyiz; Bilmeliyiz ama kendi hayatımıza kendi elimizle bir şekilde son vermeyi de aklımıza getirmemeliyiz... Duygu selinin çağladığı şiirinizi yürekten kutluyorum.
Ölüm geliyor aklıma Nefes almaya çalışıyorum Ne göz yaşı nede ümit kalıyor.
HER NEFİS MUTLAK ÖLÜMÜ TADACAKTTIR. Böyle buyuruyor RABBİMİZ. Önemli olan Necip Fazıl gibi ölümden korkmamaktır. Hatta onu sevebilmektir. Bunun yoluysa iyi kul olmaktan geçer.
Masal tadında güzel bir şiir okudum. Mükenmel şiirini kutlarım..saygılarımla...
Yılmaz Çelik tarafından 12/1/2006 10:38:08 AM zamanında düzenlenmiştir.