(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLİNMEZ Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLİNMEZ Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem bir anlatım; söz içinde söz, anlam içinde anlam, al bu şiiri vur kantara, sanırım çekmez hiç bir kantar... Kalbi selam ve saygılarımı yolladım üstadım...
Erdemli insan öfkelendiğinde belli olurmuş. Hatasız kul olmaz derler ya hani, beşeriz elbet şaşarız ya hani! Ben eleştiriye açığım demiş sanki şair! Yeter ki her doğru her yerde söylenmesin demiş sanki şair! Teşekkür etmeyi bilmek kadar, özür dilemek de nice kapıları açar öyle değil mi! Bazıları cahil inadındadır, onlar ki dediğim dedik, çaldığım düdük derler hep… Ne mutlu bencillikten ve kibirden uzak durabilenlere… Şiirlerin mahremine girebilmek kimin ne haddine ama huyum gereği konuştum işte yine…Bir hatam var ise af ola… İnsanı düşünmeye sevk eden şiirinizi bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…
Yıkanır , asılır .
Pislik götürmez odamı ,
Çeki düzen gelir .
Ya pasaklının biriyse .
O zaman da ;
Şeytan çarpar ,
Besmelesiz girilmez .
Koydukları ,
Kaybolur gider .
Beni de ,
Oda da zor bulur...
İnce den iceye....!
Güzel şiirdi severek okudum
Kaleme yüreğe sağlık usta
Selamlar