(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayata Naneli Şeker şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayata Naneli Şeker şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayat üzülmeye değmez de aşk denen yürek yaangını varsa ne hayat nede ömür dinliyor .yarınlarda akide şekeeri tadında olman dileği ile yazan kalemi çağlayan yüreği kutlarım sevgili meslektaşım.
Oluruna bile bırakamadığım Birkaç kader türküsü yarım.
Yarın varmıyım ki Bu güne üzüleyim.
Kaç adalet geciktim hayata Kaç müebbet yedim aşktan.
Fii’li tarihten bir af Yine sil baştan yaşamaya devam.
Bir yanım sönmez ateş Öteki yanım asi haline kalbimin.
Kaçak yaşamak güzel şey Bir hayattan bir aşk’tan çalarak.
Bir adım öteye gidemeyecek de olsam Bakmasını biliyorum doğru penceresinden dünyanın.
O yüzden ; Herşeye Eyvallah !
ah kardeşim benim senin şu farklılığını senin o güzel yüreğini seviyorum bacım yine manalı bir şiir anlamı güzel ama bu nanenin limonu eksik bak kat kalemin daim olsun güzel bacım yürek sesin hiç susmasın saygı ve selamlarımla sevgim vede duamdasın...
canımın ıcı ablam hayat hakkatten nanelı seker yuregım yanıyor bu yuregı bu sekerlerel nanelendıren yuregın gul kokularına burunsun her dam yuregımdesın canım ablam
Diğer insanları mutlu etmek çok büyük mutluluk getirir, kendi durumunuz ne olursa olsun. Paylaşılan dertler yarısı kadar üzüntü verir, paylaşılan mutluluklar ise iki katı artar.
Kendinizi zengin hissetmek istiyorsanız, sahip olduğunuz ve paranın satın alamayacağı her şeyi sayın.