(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sahte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sahte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hakim soruyor neden yaptın ....seviyorum hakim bey Peki neden dallarını kuruttun....gözyaşlarım kurudu sulayamadım gülüşlerini neden kurban ettin....gülmek o nedir ki acımı tatlımı unutum ya huzuru nenden idam ettin.....sol yanıma ihanet etti son soru sevdiğini neden yaşarken öldürdün....sevmek günahmış çok gec anladım karar yaz kızım .. canı pahasına sol yanına ölüme sebebiyet vermekten.... kuruttuğu baharını geri veilmesi ...idam sehpası yerine güller cennetinden ömür boyu sevgiğiyle müebbet mahkum olması ....tarihe geçmiş ve en büyük ceza olarak kayda girmiştir .......selamlar efendim biraz farklı yorum yapmak istedim kabul buyursanız şiiriniz kısa ama içinde destan cıkaçak duygular yatıyor el birliğiyle hüzü öldürelim huzura demir atılaım diyorum saygılar.
Remziye ÇELİK tarafından 7/9/2012 11:10:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
BU ÇOK GÜZEL DİZELERİ YAZAN ELİN VE KALEMİN VAR OLSUN…
Çok Beğendim…
………………..…………. Saygı ve Selamlar…