(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adamına göre söz doğrudur ablacığım...Ayrıca hoşgörü arz etmişsiniz ;edebiyatımızda zaten argo denen birşey vardır.Bu sebeble nebatat yada hayvanların misal edilmesinde bir sakınca yoktur...Zengin türk edebiyatında buna benzer nice deyişler,misaller vardır zaten....Selam ve saygılarımla.......
ADAM VAR Kİ ADAMLARDAN NAŞIDI ADAMDA VAR EŞŞEK ONDAN YAHŞIDI
NE DEMEK LAZIMKİ BİLMİYORUM. Malesef hem toplumda hem sitelerde sokaklarda..okulda heryerde. Bu tarz kırıcı olay ve insanlarla karşılaşıyoruz elde değil.. Yüreğinize sağlık..kısa ve öz..herşeyi anlatan bir cümleydi..saygılar sunarım..
Malesef toplumumuzda her türlü yapıya uygun insanlar var bunu sıfırlamak mümkün değil iyisiyle kötüsüyle ülkemizin insanları. Güzeli ALLAH onları islah etsin şuur versin akılla hareket etmeyi hayayı nasip etsin.Tebrik eder saygılar sunarım Osman AKSOY
İKİ SATIRDA ÇOK ŞEYLER ANCAK BU KADAR GÜZEL ANLATILIR.MESAJ YERİNE ULAŞMIŞTIR UMARIM..NE YAZIKKİ ADAMIM DİYE GEÇİNEN NİCELERİ VAR BÖYLE...ALLAH ISLAH ETSİN
SAYIN ARKADAŞIM.SİZİ BİRİSİ FENA KIZDIRMIŞ VEYA SİZİN KALBİNİZİ KIRMIŞ.EVETDÜNYADA ÖYLE KİŞİLER VARKİ MAALESEF KONUŞMALARINI BİLMİYORLAR.KARŞINDAKİ KİMSE GÜCENECEKMİ ,GÜCENMİYECEKMİ HİÇ DÜŞÜNMÜYORLAR.SADECE KENDİLERİ İÇİNDEKİ KİNİ BOŞALTIP ÇEKİP GİDİYORLAR.EVET ÖYLE İNSANLAR VARDIR Kİ İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ,AMA ÖYLE İNSANLAR VARKİ EFENDİ,HANIM HAZA HANIMEFENDİ VE BEYEFENDİ.HAKLISİN EŞEKLER BAZI İNSANLARDAN İYİDİR.O KİŞİYE EŞEK KILIKLI DESEK EŞEĞE HAKSIZLIK OLUR.... YAZINA BİR İKİ GÜZEL SÖZ EKLEMEK İSTİYORUM.
Ben, gönlü temiz insana kurban olayım. Gezsin başım üstünde benim, hoş tutayım. Ham insanı al karşına, söylet azıcık, Dön, sonra cehennem ne imiş, gel sorayım.
ÖMER HAYYAM
En doğrusu, dosta düşmana iyilik etmen; İyilik seven kötülük edemez zaten. Dostuna kötülük ettin mi düşmanın olur: Düşmanınsa dostun olur iyilik edersen.
ÜSTADE; HAKLISINIZ BU BİR SİTE. İYİSİ DE, KÖTÜSÜ DE BİZİM KARDEŞİMİZ. BAZEN KİŞİ HATA YAPABİLİR, YAPAR DA. NETİCEDE BİZ BİRER NEFİS SAHİBİ KİŞİLERİZ. KİM BİLİR BELKİ DE SONRADAN PİŞMAN DA OLMUŞTUR. AMA SİZ SİZ OLUN İNSANLIĞINIZDAN BİR ŞEY KAYBETMEYİP KİMİLERİNE KIZIP TA ŞİİR YAZMAYA KÜSMEYİN VE SİTEDE İNADINA HER DAİM YER ALMAYA BAKIN. SAYGILARIMLA...
kaleminize sağlık...