(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAVEYLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAVEYLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimde alev sözümde zehir Dökülür yürekten gayz ile kahır Eller yaptı bize belalı sihir Özlemin yüreğe harı düşüyor
O HASRET HARI DÜŞÜNCE YÜREKLERE İŞTE BÖYLE SÖYLETİYOR HASRETLİ YÜREKLERİ DUYGULARINIZA YÜREĞİNİZE USTA KALEMİNİZE SAĞLIK DOST YÜREK BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN SAYGIMLA.
özenle yazılmış, anlam ve ustalık dolu bir hece şiiri. uyaklar özenle seçilmiş,sabit ayakları,tadı ve lezzetiyle damakta iz bırakan bir şiir. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
O kadar güzel yazmışsınız ki Adnan hocam, sanki bir şarkı dinler gibiydi, mükemmel işlemişsiniz özlemin size yaptıklarını, gönlünüze verdiği yangınları. Dilerim bestelenir.Yüreğinize sağlık, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi. Esen akalınız, sevgi ve umut ışığınız hiç sönmesin ebedi yansın....
Sensizlik virandır sinemde giryan Kalmışım ortada uyandım üryan Söndürme ruhumu içine gir yan Özlemin yüreğe harı düşüyor
Bozkır’ım kahrını kendine sakla Söyleme âleme sabırla bekle Gönülden sevip te ruhunu pakla Özlemin yüreğe harı düşüyor...
Harika duygularla kaleme alınmış bu nadide eserinizi okumak haz ve keyifti değerli üstadım.Güzel eserinizi usta kaleminizi gönülden alkışlıyor saygılar sunuyorum..