Oysa tüm dünyaya Çalışkan tatlı dilli Barışçıl sevimli Hakkaniyetli adil Uygar insan lâzım; Var mı bir daha eşin Görmedim sencileyin Alçak, namussuz hilekâr Yalancı, ikiyüzlü kalleşin?!
Yedikçe azdın Canavarlaştın iyice Pis mi pis boğazın Köpük köpük Açılınca ağzın Salyaların akar durur, Seni ısıran köpek Kesinlikle kudurur! ...
Canını veren Allah Verdiği gibi alsa; Üstümüze kalmasa leşin Ah keşke ahhh Üstüne yağmur yağsa Ne yerde kalsa ahım Ne de göğe ağsa!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR FAŞİSTİN PROFİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR FAŞİSTİN PROFİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oysa tüm dünyaya Çalışkan tatlı dilli Barışçıl sevimli Hakkaniyetli adil Uygar insan lâzım; Var mı bir daha eşin Görmedim sencileyin Alçak, namussuz hilekâr Yalancı, ikiyüzlü kalleşin?!
Yedikçe azdın Canavarlaştın iyice Pis mi pis boğazın Köpük köpük Açılınca ağzın Salyaların akar durur, Seni ısıran köpek Kesinlikle kudurur! ...
Canını veren Allah Verdiği gibi alsa; Üstümüze kalmasa leşin Ah keşke ahhh Üstüne yağmur yağsa Ne yerde kalsa ahım Ne de göğe ağsa!
Şaban AKTAŞ
Beğeniyle okudum özlü sözlerle yazılmış şiirirni ustam Kalemine yüreğine emeğine sağlık Selamlar
şiir de sert eleştiri teşbih hiciv siz kaleme yakışmış dost.faşistin kim olduğunu çözemesemde şiirdeki benzetim inasni ve gayrısı adına güzel işlenmişti.
''insaf değildir ânı dünyaya değişmek gülzarların cennete teşbih hatadır,, ... nedim ********************************************* Her neyi, neye benzetiyorsunuz çözebilmiş değilim amma, elbet, teşbihte hata yoktur hocam...Hiciv mükemmeldi ve bu bağlamda takdir ve teşekkürlerim sonsuz olacaktır. Saygıyla...
Bu TC. nin nedir bu hain insanlardan çektiği faşistler ve koministler biri dobermansa diğeri domuz cinsi ...rabbim türkiye cumhuriyetine zaval vermesin..bu ülkenin bekçileri olduğu müddetçe korkmayın şehitler ölmez bu vatanda parçalanamaz
GÜLESEN SANCAR tarafından 7/2/2012 11:24:59 AM zamanında düzenlenmiştir.