Korkuyu düşünmeden ölüme yatmak anne Nasıldır bilir misin o anda gülümsemek Sözcüklerin mührünü, fikrime atmak anne Tanıdık isim gibi çabucak özümsemek Kolumu kaldıracak katre dermanım yokken Gözümde karanlığı, ne mümkün çözümsemek Uyanma düşüncesi çaresizliğe çokken Başımda dönen ruhu, olur mu küçümsemek.
Silinmeyen bir süstü aynadaki yüzümde Ne sudan etkilendi, ne yakıcı güneşten En torpilli yanıyla barınırken özümde Simâmı nurdan sandım, düşmek bilmez ateşten.
Dünden kalma haliyle saatler durmuş sanki Yarı ölgün uykumdan sıyrılınca aniden Uyanmam için zaman, gongunu vurmuş sanki Zeval vakti, sandım ki gün doğuyor yeniden Anlatsam anlatılmaz öyle tarifsiz an ki Bir hürmet bir itibar bu yaşıma fezada Düş gibi gösterdiği gelecekten zaman ki Bulutların üstünde tek başıma semada.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ÖYLE TARİFSİZ AN Kİ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ÖYLE TARİFSİZ AN Kİ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korkuyu düşünmeden ölüme yatmak anne Nasıldır bilir misin o anda gülümsemek Sözcüklerin mührünü, fikrime atmak anne Tanıdık isim gibi çabucak özümsemek Kolumu kaldıracak katre dermanım yokken Gözümde karanlığı, na mümkün çözümsemek Uyanma düşüncesi çaresizliğe çokken Başımda dönen ruhu, olur mu küçümsemek.
Silinmeyen bir süstü aynadaki yüzümde Ne sudan etkilendi, ne yakıcı güneşten En torpilli yanıyla barınırken özümde Simâmı nurdan sandım, düşmek bilmez ateşten.
Dünden kalma haliyle saatler durmuş sanki Yarı ölgün uykumdan sıyrılınca aniden Uyanmam için zaman, gongunu vurmuş sanki Zeval vakti, sandım ki gün doğuyor yeniden Anlatsam anlatılmaz öyle tarifsiz an ki Bir hürmet bir itibar bu yaşıma fezada Düş gibi gösterdiği gelecekten zaman ki Bulutların üstünde tek başıma semada.
tek geldik- tek gideriz- dilerim ki gülerek imanla göçenlerden oluruz
sevgimdeniz