(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sor bakalım niye vurduk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sor bakalım niye vurduk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Apo oradayken bile giremeyen savaş uçaklarımız şimdi neden girdi? uluslar arası kanun; bir savaş uçağı hava sahanıza izinsiz girerse indir diyor. bizim uçağın orada ne işi vardı hangi amaca hizmet için?
Bir Mısralık Devrim tarafından 6/23/2012 7:00:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Suriye ile savaşa ben de karşıydım.. Apo olayından sonra Suriye ile çok yakın ilişkiler vardı... Pasaportsuz girip çıkılıyordu. Sınır ticareti ile ilişkiler zaten düzelmişti.
Yöremin insanları bilirler... Sınır çizildikten sonra Suriye tarafında çok Türk kalmıştır ve akrabalıklar vardır. İki taraftaki akrabalar da mutluydular... ................................................ İşte tüm bunlar bir Türk uçağının vurulmasını hoş karşılatamaz. Bırakınız bir Türk uçağını, bir Türk insanının öldürülmesini hoş karşılatamaz.
Ve yine neye ya da nelere üzülürüm bilir misiniz?
Hatay hastaneleri gerek sığınan muhalif Suriyelilerle, gerek Esad yanlısı Suriyelilerle dolu. Kendi vatandaşımıza yatacak yer bulamıyoruz. 15 gün önce 84 yaşındaki KOAH + bronşektazi hastası olan ve burnuna oksijen konmadan yaşayamayacak olan annem, onlar için ve şimdi söyleyemeyeceğim başka güçler için hastaneden taburcu edildi ve hastane kapısında nefessiz kaldı. Aynı hastanenin aciline zor yetiştirdik. Ertesi gün acilden alıp hastane hastane gezdirdik. Şu an yoğun bakımda hayat mücadelesi vermekte.
Biz, bu insanlara bu denli yakın davranırken; hastalarını iyileştirmek için kendi hastalarımızı tehlikeye atarken, işte bu olmamalıydı. Çünkü iki pilot bu vatanın evladı idi ve kolay da yetişmiyor..
Çok dertliyim ki; yorum sınırını çoktan aşmış ve yerini işgal etmişim...
Başka vahim olaylar olmaması dileklerimle... Ve umarım bu kez ABD'ye sormadan, gölgesiz düşünürüz bu olayı...