(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir "Ah!" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir "Ah!" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Estağfirullah üstad değilim... Gerçekten rahatsız olurum bu sözcükten...
"da" bana fazla gelmedi... Hatta vurguyu üstüne çekmiş, doğru geldi. Ancak eleştiren sevgili Sahaf da iyi bir kalemdir. Eleştiriye açık değilsiniz anlaşıldııı.:)
Ben normalde bu saatlere kalmam, ama bilgisayarda işim çoktu kalıverdim. Artık gitme zamanı. Şiir bekliyorum yakın zamanda sizden. Örnek olsun bu davranışımızda şiirlerde birbirlerine hakaret yağdıranlara.:)
Teşekkür ederim. Büyümesek çocuk kalsak, şiir okusak yazacak kadar tecrübe etmesek daha yeğ bence. Zaten bende pek büyümemedim henüz. :)
Üstadım izninle birşey soracağım şimdi ben yukarıda " kaburgalarım da" yazmışım ya oradaki " da " eki gereksiz mi? En altta yorum yapan şiirsever öyle düşünmüş aslında size negatif oy vermemin bilinç altında hala ona kızgınlığım yatıyor.Ama iyiki yapmış o yorumu. :)
böyle kısacık, ama çarpıcı şiirler yazacağım ben de büyüyünce. :)