(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADERİNLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADERİNLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bağırdım , Hiddetlendi . Kıyıdan aldı öfkesini . Martılar arka çıktı , Kıskandılar . Ağabey biz onsuz olamayız , Sen kaderinle oyalan... her kes kedndi yaşamında dost harika anlatımı kutlar sevgiler sunarım...
Martılar denizine biz sevgimize,öz anlatımdı ,hala öfkelerimiz içimizde,Dalgalar senin öfken sahile çarpan diyelim,bu güzel yorumu kutluyayım,kalemin daim olsun,selam ve saygılarımla.
SAYIN ARKADAŞIM.NE KADAR GÜZEL BİR BENZETME YAPMIŞSIN.DENİZİ BİR İNSANA BENZETMİŞSİN VE HESAPLAŞMAK İÇİN ÇAĞIRMIŞSIN.AMA O SANA KIYAMAMIŞ HIRSINI DALGALARINIKIYIYA VURARAK ALMIŞ MARTILAR TABİİ ONU TUTACAK ÇÜNKÜ ONLARIN YAŞAMASI İÇİN DENİZİN OLMASI LAZIMDIR.SEN HAKLI OLSANDA HİÇ BİR ZAMAN SENİN TARAFINI TUTMAYACAKLARDIR. EN SON NE DİYORLAR.ONUNLA UĞRAŞMAYI BIRAKDA,SEN KENDİ BAŞININ ÇARESİNE BAK DİYORLAR. BU ŞUNA BENZİYOR.HİÇ BİR ZAMAN OLUR OLMAZ YERLERDE KİMSEYE KIZIP HİDDETLENMİYECEKSİN HELE YALNIZ OLDUĞUN ZAMAN ASLA.HELE YABANCI BİR YERDE İSEN KARŞI TARAFI KORUYAN ÇOK OLUR.İTİDALLİ DAVRANIP ORADAN SAKİNLİKLE AYRILACAKSIN ARKADAŞIM.ÖFKE HER ŞEYİ HALLETMEZ.BİRAZDA SABIR LAZIM...
KUTLARIM.ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.ALLAH'A EMANET OLUN ARKADAŞIM.SELAMLARIMLA.
ŞİMDİ YORUMUMA, ŞİİRLE İLGİLİ İKİ GÜZEL SÖZ İLAVE EDİYORUM. HOŞÇAKALIN.
Önünden gelen bir mızraktan korunmak kolaydır fakat arkandan atılan oktan korunamazsın
"Hayat bir bisiklete binmek gibidir. Pedalı çevirmeye devam ettiğiniz sürece düşmezsiniz." Claude Pepeer
GÜZELDİ DİZELERİNİZ. MARTILAR TABİİ Kİ ARKA ÇIKACAKLAR. BÜTÜN GELECEKLERİ DENİZİN ÜSTÜNDE. DENİZ DÜŞÜNMÜŞ TAŞINMIŞ BU ADAM DEMİŞ KEMALE ERMİŞ. BUNUN DENEYİMİ ÇOKTUR BEN ONUNLA BAŞ EDEMEM DİYE HEP ESKİDEN DE OLDUĞU GİBİ KIYIYA VURMUŞTUR HA BİRE. HAYIRLI GECELER. SAYGILARIMLA...
Her kişinin harcı değil.
Tebrik ederim.
Selam ve saygılarımla.