(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YETTİ GAYRI!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YETTİ GAYRI!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Görmedim dosttan vefa Bana eder türlü cefa Uzaklarda sürer sefa Gitmek düştü, yetti gayrı
En çok da insanı dostun vefasızlığı üzer. Bu şiirle ne güzel dile getirmişsiniz.Beğeniyle okudum. Ayrıca fon resmi de çok çekiciydi.Sanırım Konya'ya mahsus. Selam saygılar.
Bozkır dedi yürek özler Anlatamaz bunu sözler Vuslatına yolun gözler Gitmek düştü, yetti gayrı
Fotoğrafa bakmaktan şiiri biraz geç okudum)) ne güzel bir görüntü tam da karnım acıkmışken, bakarken doydum)) Sanırım özlemek böyle bir şey, bir nevi açlık, karnın acıkınca yemek yer doyarsın lakin ruhun açsa sevgiye, şefkate, vefaya, özlüyorsa yüreğin sevdiklerini hiçbir şey doyuramaz ruhunu arzuların gerçekleşmedikçe. Türkü olmuş özlemler dilinizde Adnan hocam, okurken bir türkü dinler gibiydi şiirin tınısı, yanık bir türkü gibi. Gönülden kutluyorum duyarlı kaleminizi, yüreğinize sağlık, esen kalınız, mutlu ve huzurlu özlemler sizden uzak olsun....
Hemşerim, Bu özlemlere yetti gayri desek yerinde olmaz. Bu güzel dörtlüklere Konya tandırı ayrı bir çeşni olmuş her şey mükemmel. Yüreğinize sağlık Selam ve saygılarımla
Bana eder türlü cefa
Uzaklarda sürer sefa
Gitmek düştü, yetti gayrı
En çok da insanı dostun vefasızlığı üzer. Bu şiirle ne güzel
dile getirmişsiniz.Beğeniyle okudum.
Ayrıca fon resmi de çok çekiciydi.Sanırım Konya'ya mahsus.
Selam saygılar.