(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIKTIR SOKAKLAR // şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIKTIR SOKAKLAR // şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muzaffer Hocam; Sayfanıza geldim ve gelir gelmez beyin fırtınası yaptırdınız, Allah razı olsun; şiiri okuyunca tam da bizim ülkemizde "doğumdan ölüme" kadar olan süreyi anlatmış olduğunuzu hissettim; Fevkalade dolu içeriği, özgün anlatımınızla çarpıcı biçimde okuyanın zihninde uyandırdığınız sorularla müthiş ve önemli bir iş yaptığınızı izninizle söylemek istiyorum.. Sizi okumak güzel ve faydalıbenim için... Kalib selam ve saygılarımla...
Nefis bir şiirdi tebrik ederim sizi ve kaleminizi yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun.Hayatta hiç bir üzüntü sizi bulmasın yüreğiniz sevgi tomurcukları ile dolsun,sağlıklı ve uzun ömürlü bir yaşam dileğimdir siz değerli dostuma,
Sayfanıza geldim ve gelir gelmez beyin fırtınası yaptırdınız, Allah razı olsun; şiiri okuyunca tam da bizim ülkemizde "doğumdan ölüme" kadar olan süreyi anlatmış olduğunuzu hissettim;
Fevkalade dolu içeriği, özgün anlatımınızla çarpıcı biçimde okuyanın zihninde uyandırdığınız sorularla müthiş ve önemli bir iş yaptığınızı izninizle söylemek istiyorum..
Sizi okumak güzel ve faydalıbenim için...
Kalib selam ve saygılarımla...