Çocuklar yetişti çoktan Benden uzak, sana yakın Artık yapacağın işler Bir kişilik daha noksan; Üzülme sakın, Çamaşırına yük değilim, Her öğün sofrana Bir tabak Bir çatal Bir bıçak Bir kaşık Daha az konacak Ve elbette bulaşık Hep bir az yıkanacak, Eve yorgun gelirsen Duvara dayan Göğe dik bacaklarını, Yorgunluklarında yok payım Senden çok çok uzaktayım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZALAN İŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZALAN İŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuklar yetişti çoktan Benden uzak, sana yakın Artık yapacağın işler Bir kişilik daha noksan; Üzülme sakın, Çamaşırına yük değilim, Her öğün sofrana Bir tabak Bir çatal Bir bıçak Bir kaşık Daha az konacak Ve elbette bulaşık Hep bir az yıkanacak, Eve yorgun gelirsen Duvara dayan Göğe dik bacaklarını, Yorgunluklarında yok payım Senden çok çok uzaktayım!
Şaban AKTAŞ 13.08.2006
Yüreğine kalemine sağlık üstadım Habir eksik ha bir fazla ne cıkar usta Beğeniyle okudum Saygılar selamlar
Ama anlatıma ve bağlantıya diyecek söz yoktu tebrilten başka.Kutlarım.