(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
,,, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
,,, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YOLUN AÇIK OLSUN Git, gidebildiğin kadar uzaklara git… Gözüm görmesin, melek sandığım o şeytan yüzünü, Sen küçük, kaçamak sevmelerden anlarsın… Böyle derin sevdaları taşıyamazsın….. Yüreğime zehir akıtan, yılan tıslaması sesini de beraber götür. Yaşadığım bu şehirde, sana ait hiçbir şey, hiçbir şey kalmasın… Topla git artık, hayasızca etrafa saçtığın yalanlarını, Git, ardına bakmadan git… Benden uzak, yolun açık olsun…
buda benden olsun.... güzeldi kutlarım, saygı ve selam ile...
Ya sonra gelecekmisin ki bir daha Artık olmadığını yüreğime de anlatmalıyım Ama nasıl? Bu sana yazdığım Son şiir! İçimdeki son satırlar yüreğimden dökülen Artık beklemiyorum seni Yüreğimin kapılarını açtım sonuna kadar Ve sonsuzluğa bıraktım seni... Yoksun artık !
Bir kuşun kanatlarındaki kadar özgür, Biraz buruk,biraz kırgın,
Git, gidebildiğin kadar uzaklara git…
Gözüm görmesin, melek sandığım o şeytan yüzünü,
Sen küçük, kaçamak sevmelerden anlarsın…
Böyle derin sevdaları taşıyamazsın…..
Yüreğime zehir akıtan, yılan tıslaması sesini de beraber götür.
Yaşadığım bu şehirde, sana ait hiçbir şey, hiçbir şey kalmasın…
Topla git artık, hayasızca etrafa saçtığın yalanlarını,
Git, ardına bakmadan git…
Benden uzak, yolun açık olsun…
buda benden olsun....
güzeldi kutlarım, saygı ve selam ile...