(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikulade bir çalışmnızı okumuş bulunuyorum efendim.Başlığı, içeriği ve fonuyla son derece içerikli başarılı bir çalışma.Estiği gibi yazan kaleminiz manaya kelimeleri giydirmekte zorlanmamış, kelimelerin aşkına manadan da vazgeçmemiş. Öncelikle mübarek bayramınızı sonra da kıymetli eserinizi acizane tebrik eder, hürmetle selamlarım.
Uyut hasretin uykusunu Ölümlere sal ayrılığı çok güzel bir dilek bu ayrılık için sevgili Karayumak ve;
Ben senden geçemem Düz ovada karlı ağaçlar arasından kıvrıla kıvrıla Geçip giden trenler gibi Gamsız, tasasız Sen ne dersen de...
ve gerçekten seven bir yüreğin haykırışı sevginin yüceliği de sanırım böylesi olursa daha bir anlamlı oluyor.. Harikaydı yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
HER NEREYE BAKSAM SEN VARSIN ORDA (AŞIK VEYSEL) GİBİİİ HELAL OLSUN HARİKAYDI BURAM BURAM ÖZLEM HASRET VE VEFAKEAR BİR SEVGİ VAR HER SATIRINDA YÜREĞİNE SAĞLIK SAAYGILARIMLA
her zamanki güzelliğinde ve tazeliğinde, usta bir kalemden, ustaca deyişler..lirik akışında bir duygu seline kapıldım şiirinizin...yürekten kutlarım..saygılarımla...
Öncelikle mübarek bayramınızı sonra da kıymetli eserinizi acizane tebrik eder, hürmetle selamlarım.