(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE YARISI SAÇMALIKLARI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE YARISI SAÇMALIKLARI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben yorum özürlüyüm:) çok beceremiyorum yorum yapmayı...ama sizin benim şiirlerimde bulduğunuz yalınlığı ve duruluğu ben de sizin kaleminizde buluyorum...beğenerek okuduğum samimi duygulardı...kaleminiz, yüreğiniz var olsun şair...sevgi ve saygımla...
Tam da gece yarısı gelir hüzünler.. Bir şiirde bir melodide ansızın.. Aşk saçmalıksa eğer sırılsıklam.. Islanmakda güzel.. Aşkın özlemin sitemin dile gelişiydi dizeler.. Yüreğimi sızlattı şair arkadaşım.. Alkışlar İzmir'den..
Yüreğimden yüreğine yazdım Aşkı sevdayı Dağa taşa çizdim Denize bıraktım hasretini Ben seni severken Haykırdım Toprak titredi Yangınımdan yer gök sarsıldı Dünya alem duydu Bir sen duymadın ebru gibi işledim sevdayı Haberin bile olmadı yâr Der gibi.Kısa ama anlamlı.Arada bende böyle yazar zırvalamalarım diye asarım sayfaya. Bazen de isim değişir yüzleşmelerim olur . Sizin ki de gece yarısı saçmalıkları olmuş.Sabaha karşı demek gerekiyor aslında. Çok güzeldi dostun kalemi. Yüreğinize sağlık. Selam ve saygıyla dostlukla kalın.
Çok teşekkür ederim...samimi içten ve çıkarsız dostlukların,yüzleşmesi başka güzel oluyormuş...benim gece yarısı saçmalıklarım,sizin harika yorumunuzla,anlam bulmuş...
saçmalık ama tohum saçar gibi
dizeler saçılmış
sağlıcakla kalın