Hicretten muzdaripken, gülebilmek kolay mı? Yaşamaktan yanayım Rabb’im ömür eklesin, Azrail’den talebim, biraz daha beklesin Aşka dair sohbeti bölebilmek kolay mı? Gözlerime bakarken ölebilmek kolay mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_KOLAY MI_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_KOLAY MI_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutsuzluğun, karamsarlığın yansıtılması yaşamın başka bir huzur veren yolu olsa gerek. İnsanlar sıkıntı ve özlemlerini dışarı vurdukları oranda yaşama daha sıkı bağlılık gösterecek, yaşamın gerçekliğini tam olarak kavrayacaktır. Üzüntüler de, mutluluklar da yaşamakta olan insan içindir. Sabretmek, mutsuzluğun yükünden kurtulmak bir an da mümkün olmasa da umudunu hiç bir zaman tüketmemeli. Değerli paylaşımınızı yürekten kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Ugrayamadim bır kac gündür, okuyamadım şiirlerin cogunu.Hüzne boğuldum okuyunca..Nereye boyle bizi bırakıp? Zaten memnun degilim buralardan ben de bır hastaneye gideyim kesin bes tane riskli durum teşkil eden sonuc çıkarırlar.Ben de kabul eder yenildim bitti derim.Dertlerimde sonlanmis olur.Niye her gün çekeyim ki, kolay yol varken, hele bi de sizin gibi seker biri de böyle siirler yazıyorsa yakistirip kendine ben mezarımı kazabilirim kolayca şimdiden.
Saka bır yana Azrail uzun süre beklesin sevgili dost.İnsan seviliyorsa eğer, insan seviyorsa eğer , ınsan kabul etmez ise eğer ; ölemez bence.Asla kabul etmeyiniz , uzun , sağlıklı , sevgi dolu ömür sizin inşallah sevdiklerinizle.
Hüzünleri şiirde doyurmak... hüznün yönünü saptırmak...:) sadece bu... Çok teşekkürler, sıkışık anlarında bile unutulmadığıma sevindim. Selam ve sevgilerimle.
Güzel bir şarkı eşliğinde,duygulu eserinizi okumak bayağı duygulandırdı.Gönül sesinize yüreğinize sağlık güzel eserinizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
Hicretten muzdaripken, gülebilmek kolay mı? Yaşamaktan yanayım Rabb’im ömür eklesin, Azrail’den talebim, biraz daha beklesin Aşka dair sohbeti bölebilmek kolay mı? Gözlerime bakarken ölebilmek kolay mı?
Amin rabbim ömrüne ömür katsın,ağız tadınızı bozmasın inş.yüreğime on ikiden dokunan duygu yüklü dizeler :(( usta kalemine zarif duygulu yüreğine sağlık arkadaşım hüzünler şiirlerde kalsınimutluluk rehberin olsun .sevgimle.
O kadar güzel dileklerle süslenmiş bir yorum kiii...ALLAH razı olsun...Benim için istediklerini ALLAH önce sana versin. Her zaman sevgim ve de saygımdasın. Çok teşekkürler.
CAN DOST ALLAHTAN SEN İYİMİ BİLECEKSİN GİDİYOR DERKEN NİCE SENELER YAŞIYORLAR SAĞLAM SANDIKLARI SANİYELİK OLUYOR SAKIN HA SARIL KOCANA SEVGİYLE GÜL YAŞA ALLAHINA GÜVEN BE DOST ALLAHA SIĞIN GERİSİ BOŞ BE CAN...ÜZME KENDİNİDE SEVDİKLERİNİDE İNAN HAYAT YAŞAMAK İSTEĞİYLE ÇOK UZUYOR KALIN SEVGİLER İÇİNDE ESENLİKLERDE...ŞİFA ALLAHTA BE DOST...
Hicretten muzdaripken, gülebilmek kolay mı? Yaşamaktan yanayım Rabb’im ömür eklesin, Azrail’den talebim, biraz daha beklesin Aşka dair sohbeti bölebilmek kolay mı? Gözlerime bakarken ölebilmek kolay mı?
dışardan baktım önce sayfana biliyorsun işte çok fazla vakit ayıramıyorum ben de mavi ekrana..
biz kaç kez döndük o sınırdan kaç kez tutuşturdular beyaz bir kağıtla ölüm sebebini elimize beyaz kanatlı melekler var gökyüzünde derdi annem ben ne beyaz önlüklü melekler gördüm umut saçan... neden yazdın bu şiiri şimdi sen herkesin bir zayıf yanı vardır benimkini tanımaz mısın..
nereye gidiyorsun nereye be
biz daha çay içeceğiz kumbağda beni merak ettiğim o pazara götüreceksin topu topu yarım saatte 3 kez sarılabildik seninle tanıştığımız gün
bana borcun var gözlerine iyi bakamadım demiştin gözlerime bakma borcun var nereye nereye be
hiç bir yere gidemezsin
/Hicretten muzdaripken, gülebilmek kolay mı? Yaşamaktan yanayım Rabb’im ömür eklesin, Azrail’den talebim, biraz daha beklesin/
ah nasıl yaramdan vuruldum...
seni çok seviyorum canım arkadaşım..
ç o k...
“Ezhib”l be”se Rabbin”nasi esfi ve entes”safi la sifae illa sifauke , sifaen la yügadiru sekama”
yüce Rabbim seni /ve sevdiklerini/ korusun ve esirgesin
Dua ile...
de_soulmate tarafından 6/15/2012 10:35:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hüzün akmış şiirinden. Böyle hüzünlü şiirler yazma bir daha Allah uzun ve mutlu bir ömür versin. Çok güzeldi, seslendirme de ustasın. Çok güzel veriyorsun duyguları,
Hicretten muzdaripken, gülebilmek kolay mı? Yaşamaktan yanayım Rabb’im ömür eklesin, Azrail’den talebim, biraz daha beklesin Aşka dair sohbeti bölebilmek kolay mı? Gözlerime bakarken ölebilmek kolay mı?
Bu gün hastahaneye bir uğrak verdim diye ne bu karamsarlık canım. Allahın izniyle turp gibi çıkarsın o kapıdan.Aklına böyle şeyler getirme.Az önce bahsettiğin bu şiirdi galiba. Şiiri kutluyorum sana da şifa diliyorum.
Hicretten muzdaripken, gülebilmek kolay mı? Yaşamaktan yanayım Rabb’im ömür eklesin, Azrail’den talebim, biraz daha beklesin Aşka dair sohbeti bölebilmek kolay mı? Gözlerime bakarken ölebilmek kolay mı?
Güzel şiirir beğeni ile okudum Allah uzun ömür versin inşallah Kalemin daim olsun Selamlar
Dünya nimetlerinden kâm aldıkça âhiretimize bir adım daha yaklaştığımızı idrak edebiliyorsak, kuluz.. ve ister istemez kulca düşünüyoruz.. Azrail kendine verilen vazifeyi aksatmadan yapıyor... Gözlerimiz perçinlendiği noktadan ister istemez ayrılacak.. Keşkesiz bir ayrılış olabilmesi temennisiyle şair kardeşimi güzel mısralarından dolayı kutluyor, muhabbetle selâmlıyorum.
Selamlar; Evet beklediğimize değdi desem yerinde olacak. Çoktandır kaleminizden hece şiirleri okumuyorduk ve sabırsızlıkla beklediğimize değdi. Her zaman siz hece şiirleri ile kalınız efendim. Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Selam ve dualarımı bıraktım şiir sayfanıza. Saygılarımla hanımefendi.
Anlaşmak kesinlikle yok valla! Önceki şiirler gibi üst seviyede şiir görmek istiyorum efendim şiir sayfanızda. Durmanıza neden yok, başlayabilirsiniz tez evvelden. Saygılarımla.
Hicretten muzdaripken, gülebilmek kolay mı? Yaşamaktan yanayım Rabb’im ömür eklesin, Azrail’den talebim, biraz daha beklesin Aşka dair sohbeti bölebilmek kolay mı? Gözlerime bakarken ölebilmek kolay mı? Muhteşem dizeler...Aşka doyulmaz ki... sevgi ve selamlar Necla Hocam.Kaleminiz aşk ile kalsın her daim efendim..
Ferda,ca tarafından 6/15/2012 12:17:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hikmet YURDAER