güneşe tutunsam yüreğinden çıksam yüce dağlar başına bir türkü tuttursam, yanık etraf toz bulut duman duman efkar tüttürsem sigaramdan içime de çeksem bir nefeste ay ışığın olsam bağrı yanık
yıldızlara da kuyruk taksam kaydırsam hayatımdan aşağı çoşan asi nehirle birlikte çamlar meşeler olsa tanık yüzü de güneşe dönük durabilir miydi alnı açık, başı dik gölgem gibi cesur olabilir mi ki benim gibi kumsaldaki terk edilmiş kayık
şimdi sol yanım gibi duruyor kumtaneleri arasındaki batık
sevdalara tutulsam yüreğinde sanık olsam aşk mahkemesinde kırsa kalemi hakim avucunda darağacında sallansam göğün gökkuşağı da boynuma dolansa ilmek ilmek boyansa renkler ve güneşin gölgesinde solsa
büyük aşklara da ölüm olmasa yüksünür müydü yaşlı Dünya’m sırtındaki dolunay kamburunu yoksa sürtünür müydü hücremde avucumu yırtan soğuk taşlara gözyaşımla ıslanan bakışlara dokunabilir miydi güneş gibi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sırılsıklam aşk tadında..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sırılsıklam aşk tadında..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen seversin o sevmez, o sever sen sevemezsin o vazgeçmez sen seversin o da sever hayat istemez ve alır elinden, böylesi bir şey diyordu, az önce Tv deki dizide biri, birisine...
Yıldızları da indirsek yere, bazen öyle işte şair. Olmuyor bazen... Ya da oluyor mu demeli naidren. Bilemiyorum ki...
Şiir düş güzelliğindeydi. Tebrik ederim. Şair'e saygım ile...
Çok teşekkür ediyorum yorum için, evet bazen olmuyor her ne kadar yakın hissetsek de olduramıyoruz galiba ama her ne olursa olsun sevmek de yaşamak da çok güzel, acılarıyla tatlı ve güzellikleriyle...
Yönetimi bilemem ama benim bu gün her uğradığımda uğur böceği köndurasım geldi bu şiire. Bir şiir okuyanını ancak bu kadar sünger gibi içine çekebilir.Her okuduğum satırda vavvv dedim.Gönlümün seçkisi şiirinizi gönülden kutlarım.
Çok teşekkürler bu değerli yorum için, önemli olan siz değerli dostların beğenmiş olması, yoksa böcekler almak, seçki kurulunun beğenisini almak önem taşımıyor benim için. Severek yazmak ve sevmeyi bilen yüreklerle paylaşmak yeterli diye düşünüyorum...Beğenilmesi güzel...
güneşe tutunmak ve elele yürümek tüm sıcaklığa. ve sıcacık gülüşler, mutluluklar, ve sıcacık bir aşk.. ne güzeldi yine dizeler istemler.. kutluyorum şiirin şairini.. saygım her daim..
Sırılsıklam şirdi kuru hiç bir yeri kalmayan aşka dair.Lirik anlatımıyla ve etkili imgeleriyle çok güzel bir eser okudum. Yetkin kaleminizi tüm içtenliğimle kutlarım.