(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLESİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLESİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın arkadaşım şiirin iç burkan bir şiirdi.neden herşeyin gri kalmasını istiyorsun.niye umutların tükenmiş gibi yazmışsın.Allahtan ümit kesilmez hep beyaz olsun sevdiğin .mutlaka koyacak ,onu saklayacak yer bulursun.çok duygu yüklüydü şiirin.amaaaan ben böyle duygusal şiirlere dayanamıyorum ya.hemen bozuluyorum.Kutlarım, şiiriniz çok güzeldi.Şimdi şiire uygun iki güzel söz ilave ediyorum.Allah'a emanet olun selamlar arkadaşım....
Sonuçları değil, baslangıçları değiştirmek gerekir. (ALAIN)
Kötümser yalnız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı hemde gelecek treni görür. (J.Harris)
Sevgili arkadaşım bu bir lösemi hastasının aşkı gideceği yer mezar sevdiğini mezara götüremez ki,sayfama geldiğin ve yorumladığın için çok teşekkür ederim.Sevgilerimi gönderiyorum yakala
sevgili arkadaşım bu bir lösemi hastasının duyguları gidecek yeri mezar sevdiğini oraya götüremez.Sayfama geldiğin ve yorumladığın için çok teşekkür ederim.Sevgilerimi gönderiyorum yakala...