(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geç Kalmadan Sürgit Yoluna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geç Kalmadan Sürgit Yoluna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çıdam dediğin keskinliğe derdini denize dökesin umudunu söndürmeden sığındığın güne anık
sormadan geçişinden beri ne ırmaklar aktı köprüden yüreğinde darmadağınık düşler örülürken
yamacına serildiğinde kızgınlığı geçmemiş güneş yığılırken tepende dumansız tütüşünden
dağlarına kar düşmüş eteğine duman taşına toprağına kurban olduğum
kukumav kuşu değilim her geçene her gecede ötecek süngülerinde ingin
bir varmış bire varmış birbirini savarmış demeden geç kalmadan sürgit yoluna uğrun ola de hadi ________________________Hocam yüreğiniz hiç susmasın harikasınız saygımla...
AĞABEYİM BENİM YAAAAA, KUKUMAV KUŞUNU BİR TEK ANNEM KULLANIR ZANNEDERDİM KIZ KARDEŞLERİME, KIZ ÇOCUĞU OLDUKLARINA ONLARA ARADA BİR ANA NASİHATI EDERKEN KUKUMAV KUŞU DA BOLCA NASİPLENİRDİ BU SÖYLEMDEN, ANAMIN KENDİ ÜZGÜNLÜĞÜNE BİR ATIF İDİ BU BİLMEZLERDİ Kİ, BEN DE BAYA Bİ BÜYÜYÜNCE ÖĞRENDİM AĞABEY.
YİNE ÇIDAM'I DA Kİ ÖZÜ MOĞOLCADAN VE DAHA ÖNCESİ ÇAĞATAYCADAN GELEN " TEVEKKÜL, SABIR " ANLAMINDA BİR SÖZCÜK OLDUĞUNU DA İLK SİZİN ŞİİRLERİNİZDEN BİRİSİNİ BELLEMEYE ANLAMAYA ÇALIŞIRKEN ÖĞRENDİYDİM ANLAMINI.
ŞİMDİLERDE AZ BİRAZ ANLADIĞIMA ÇOK HOŞUMA GİDİYOR AĞABEY ŞİİRLERİNİZ, ÖNCEKİLER DE GÜZELDİR MUHAKKAK AMA ANLAYAMIYORDUM, SÖZLÜKTEN KELİME ANLAMINI BULMAK DA YETMİYOR BAZEN.. TABİİ Kİ ARKADAŞLARIMIZ BİLMEZ Kİ SİZ BANA KAÇ KERE ÖZEL MESAJ ATTINIZ SAYFALARCA ŞİİRLERİNİZİN MISRA MISRA ANLAMINI ANLATAN, AMA BAYA Bİ ANLAMAYA BAŞLADIM VE İNANIN ÇOK MUTLU OLUYORUM, HEM GÖRSELLİĞİ VE HEM DE DUYUMU HOŞ DA ANLAYAMAYINCA MEALİ, PEK YORUM DA YAZAMIYORDUM.
AĞABEY NOLUR YENİ GİRENLERİ DE DÜŞÜNÜP ARADA HAFİF ANLAMLI, AZ AĞDALI ŞİİRLER YAZAR İSEN BİZ HEPİMİZ ÇOOOOK MUTLU OLACAĞIZ, ANLAMADAN " YA SÜPER DERİN BİR ANLAMDI...YİNE MUHTEŞEM Dİ,,, ÇOK ÇOK GÜZELDİ..." FİLAN YAZAMAM BEN, AMA ANLAYINCA DA YEMİN OLSUN ÇOCUK GİBİ SEVİNDİRİK OLUYORUM, ÇOK GÜZELDİ ŞİİR, BEN ANLADIM YA TABİİ GÜZEL OLACAK : ))
AĞABEY, ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN'IN BİR ŞİİRİNDE DEDİĞİ ÜZERE " BENİ KELAMINDAN, BENİ GÖZÜNDEN DOLAYLI ANLAMAK DURUMUNDA BIRAKMA, AÇIK AÇIK DE BE GÜZELİM " SESLENİŞİNDE OLDUĞUNCA, BEN VE BENİM GİBİ ŞİİRE YENİ YENİ İLGİ DUYANLARIN YÜZÜ SUYU HÜRMETİNE OLABİLDİĞİNCE YALIN YAZIP BİZİM BU SANATI SEVMEMİZE KATKI SAĞLAYAĞINIZA ŞÜPHEM YOK. TAMAM GERÇEKTEN ÇOĞUNLUK ANLIYOR DA, BEN DE..., BİZ DE... ANLAMAK İSTİYORUZ AĞABEY...
SAYGILARIMLA çağatay
M.C.U. 1962 tarafından 6/11/2012 1:04:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Saygılarımla...........