(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İster İstemez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İster İstemez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi kazadır kaza, bakmasaymışsınız keşke, çok utandırmışsınız garibanı nasıl mahcup nasıl mahcup, nerdeyse ağlıyacaktı zor teselli ettim. Tebrik eder saygılar sunarım.
Asıl olayı kaçırmışsın....Tabii ki ben de kaçırmışım. Meğer Madonna Hazretleri bizi çaktırmadan sınava tabi tutuyormuş. Lakin hepimiz sınıfta kalmışız. Cümle aleme rezil olmuşuz da haberimiz yokmuş(!) Vah ki vah...Yer yarılsa da içine girsek...Çok utanç verici çoookkk.
Haber Milliyetten...Yazarı: Çağdaş Ertuna...Başka inciler de var ama bu kadarı yeterli sanırım. İyi okumalar.
''Şahane bir şov izledik, ağzımız açık. Sahne, dekor ve dansçılar müthişti. Tamam müzik de, ses düzeni de süper değildi, ama sonuçta bir pop konseri bu. Asıl olay, eğlence ve şov. Madonna izleyiciyi heyecanlandırmak için bir insanın yapabileceği her şeyi yaptı. İpte de yürüdü, striptiz de yaptı, hatta memesini bile açtı ama ne oldu? Bizden gık çıkmadı. Donuktuk. Ruhsuzduk. Ne alkışladık, ne tezahürat yaptık. Kimse dans etmedi, sahne önündekiler bile. Türk’ün dansla imtihanında da sınıfta kaldık.''
Var mı ki?
Ahan da yeni duydum.