(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAR BUNDAN SONRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAR BUNDAN SONRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar alt edemez merhaba dersen Hislerim ağlatır sessiz gidersen MERDANI düşünüp merak edersen Uçan turnalardan sor bundan sonra. Ne yazık ki hayatın gerçekleri insanları mantıklı davranmaya mecbur ediyor.Harika bir çağırış ve aşk şiiri tebrikler sanatçı arkadaşım selamlar.
Yıllar alt edemez merhaba dersen Hislerim ağlatır sessiz gidersen MERDANI düşünüp merak edersen Uçan turnalardan sor bundan sonra.
OZANMERDAN/ALİ BİLECEN
Merhaba ozan kardeşim. Harika bir şiir okudum kaleminizden yüreğinizin sesinden. Şiirin her kıtası hasrete kıyama durmuş, fakat şiir olarak çok güzel. Ah birde sazlı sözlü olsaydı tadından yenmaz olurdu.
Selam demeyi unutmuşum. Selamlar Saygılar.......
emine erdem tarafından 6/10/2012 5:16:40 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yıllar alt edemez merhaba dersen Hislerim ağlatır sessiz gidersen MERDANI düşünüp merak edersen Uçan turnalardan sor bundan sonra.
OZANMERDAN/ALİ BİLECEN
Değerli Dost, Ali Kardeşim,
Herzaman yazdığım gibi tadına doyulmayan haz ve huşu verici bütün şiirlerin. Yarsiz, dostsuz, sevgisiz ve aşk-ı muhabbetsiz, sağlıksız dünya olsa ne olacak olmasa ne olacak. Yeter ki bütün hasletlerimizin, özlemlerimizin ve yanımızda olması gerekenlerin olması, aşk-ı derundan <<var- sar - dar - kar - nar - sor>> olarak, büyük bir ahdevefa bağlılığını ve sorumluluğunu ifade eden harika bir yürek özverisi ve sorgulanması olmuş. Hele de, finalde hepsinden ziyade Turnalardan sor demekle, yerden göğe yükselen aşk-ı narlık içinde bir sunum... En içten sevgilerimle kutluyor, yüreğine ve kalemine sonsuz sağlıklar diliyorum.
Yıllar alt edemez merhaba dersen
Hislerim ağlatır sessiz gidersen
MERDANI düşünüp merak edersen
Uçan turnalardan sor bundan sonra.
YÜREĞİNİZE DUYGULARINIZA ,SAZINIZA SÖZNÜZE NEFESİNİZE SAĞLIK ,ALLAH SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLER VERSİN BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN DEĞERLİ DOST OZANIMIZ.SELAM SAYGIMLA.