(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUSURSUZ HESAP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUSURSUZ HESAP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bizde bir söz var hocam, ''eline beline diline sahip çık'' eminim sizde biliyorsunuzdur. Hatasız kul olmaz. Aynı hataları tekrarladık mı o artık hata değildir. Allah, Muhammet ya Ali yar ve yardımcınız olsun. Yüreği güzel olanın kalemide çok güzel oluyor. Saygılarımla...
Dünyalık servete şükür katarsam Servetim eyvahtır yan gel yatarsam Hak nasip ederde bir el tutarsam Ölmeden özümde ölecekmiyim
"Ölmeden ölmek" Her insana nasip olmaz Beşeri kuluz hepimizde..İnsanın benliğinde bulunan tüm kötülüklerin anası nefsin ölümüdür aslında" İNSAN GİBİ YAŞAMAK" TIR TÜM GAYE. KUTLARIM OZANIM "KUSURSUZ HESAP" ANLAMI İÇİNDE DEĞERLİ BİR ESERDİ BAŞARILARIN DAİM OLSUN SAYGI VE SELAMLAR ..
Mitille yatılmaz yüz geçirmeden
Kış kapı çevirmez güz geçirmeden
Nefsi emareme söz geçirmeden
Kendi noksanımı bulacakmıyım
KUL OLURP KUSURSUZ NOKSANSIZ OLANIMIZ YOKTUR ELBET ,HATALARIMIZI BİLİP TEKRAR ETMEMEYİ NASİP ETSİN YÜCE MEVLAM DUYGULARINIZA YÜREĞİNİZE USTA KALEMİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST OZANIMIZ .SAYGIMLA.