(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MECBUR DEĞİLDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MECBUR DEĞİLDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili ustadım kimse zorla sevmez kimseyi de zorla sevdirtemezsiniz... çok yerinde bir sözler.. güzel bir şiir kutluyorum şair yürekli insan sevgilerimle........... + 5
seviyorsan adam gibi sev sevmiyorsan mecbur değilsin der gibi bir sitem e haksızda sayılmaz tebrikler sevgili gönül dostu bazı bir dörtlük çok şeyi anlatır selam ve sevgimle
Sevmişse,suç mu işlemiş... .Bir şarkı vardır: ...Gönlüm seni sevdi güzelim...Diye başlar...Sonra da derki, ''Sevmek mi güzel; yoksa sevilmek mi, ne dersin...' Sevdi diye, öldürmediğiniz kalmış. .E .pes doğrusu... .Ben size daha ne demeliyim bilemiyorum.
Güzel di...Beni bu kadar konuşturdunuz ya.. . Eeeee, vallahi bravo.
Yapmayın be Hacı Ali Hocam, sizin de yorumlarınız bazan çok acımasızlaşıyor.Kadınlar bir çiçektir sözünü unutup cehennemlere layık görüyorsunuz bu kadar acımasız olmayın.
Sevgili Şahin görüyor musun şiirlerin nasıl yorumlar yaptırıyor arkadaşlara yaa her kimse bu kızcağıza acır oldum ben artık...Senden çekmiyorsa da eğer okuyorsa bu yorumlardan çektiği açık valla... Yine güzel dizelerdi, sevgiyle ve mutlu kal...Tam puan...
bu ve benzeri altın şiirlerin anlayana rahmettir. alkışlıyorum. anlamayan ise kendisine kendisini borçlu olduğu rabbinden ,anne ve babasından bile gafilse,yatağına aldığı,hayatını vakfettiği eşinden gafil ise geriye ne kalır. koyver,aklı başına gelinceye kadar dünya cehenneminde olgunlaşsın.yok verilen vadede aklını başına toplamazsa zamanın elli bin le çarpılarak uzadığı cehennemde olgunlaşsın.sevgili dost.allah, düş içinde uyanık kalanlardan eylesin.
bu siirin söyleneceği okadar çok
vefasız varki yürekten kutlarım
saygılar...