(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karşılama// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karşılama// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eylemin yanında ayrılık vardı, Gelirsin diye sokakları kestim beyaza Boyalar edinip adını yeniden yazdım Aramızda bır aşkın ölüsü var demedim Tutkumuzu costuran begonyalara
Öldürecekti özlem beni Gelmeseydin sen Ve doğmasaydı gün yeniden Hoşgeldin, hoşgeldin Gün/eşim
Çok eskiden yazdığım bır siirdi paylaşmak istedim, hatırladığım kadarıyla.
Kaleminizin kağıda vuruşu nadide eserlerinizde kendini göstermekte.
"Yârim, yaramdır yaram yârimdir" Şapkasız çıkmam şiir ilinde :)
Dil kolay döner yalanda...) Şİir yürek sesidir yazanının. "Kadınım" diyebilmişse kalem ben susarım o şiirde, çünkü bilirim bir yerlerde susayanı olduğunu...
Etkiliydi şiir. Etkiledi. Son mısraında saygı duruşundaydım. Garip ama cidden öyleydim. 2-3 dk belki. "Kalem" dedim... He valla :) Bu kalem, çok güzel yazıyor aşkı.
İyi ki gelmi gün/eşiniz...yoksa biz bu harika şiiri nasıl okuyacaktık:) size ve gün/eşinize teşekkürler değerli şair...içten tebriklerimle, sevgimle,saygımla...
Bütün
Sıtmalı zamanlarım
Hoş geldin
Kadınım!
Tebrikler güzel bir şiirdi saygı ve selam ile..