Şıp sevdi yüreklerde çiçekler üç günlüktür Şahit oldum aşkların hüsranlı serisine Deli poyraz eserken ruhuma kanat taktı Görmeden aşık oldum rüyamın perisine.
Bir deryada koşarken ter içinde uyandım Oturdum saatlerce düşü hayra yorarak Hayalini düşünüp hülyalara boyandım Sır paylaştım semayla geceye duyurarak.
Mavi bir elbiseyle papatya topluyordu Kırlarda avlanırken usul usul yaklaştım Korkudan titreyerek derince soluyordu Siyah bir gül vererek dönerek uzaklaştım.
Yankılanan sesiyle tüm bedenim ürperdi Koşarak yakınlaştı gülümsedi karşımda Cüzdanından resmini uzatıp bana verdi Görmedim böyle güzel katettiğim yaşımda.
Elini uzatarak adımı sen koy dedi Ben doğanın kızıyım sevgi şehri burası Hissedersen gönülden üçe kadar say dedi Muhabbet yolcusuysan ağırdır faturası.
Hayranlıkla seyrettim bakakaldım peşinden Kırlarda yol alırken su gibi akıyordu Etrafım ziya buldu cemali güneşinden Volkan gibi sevdası sardıkça yakıyordu.
Bir çınarın altında sereserpe yatarak Yaşadığım perdeyi gözümde canlandırdım Kalbime hüküm geçmez gerçeği dayatarak Ani bir sıçramayla rüyamı sonlandırdım.
OZANMERDAN kayıplar büyük acı veriyor Nefis tatlı gelirken inadından dönmeyiz Ömür hızlı akarken yılları deviriyor Var içinde yüzerken yokluğu düşünmeyiz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜYA PERİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜYA PERİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir çınarın altında sereserpe yatarak Yaşadığım perdeyi gözümde canlandırdım Kalbime hüküm geçmez gerçeği dayatarak Ani bir sıçramayla rüyamı sonlandırdım.
HER DAİM MÜKEMEML YÜREK SESİ İLE GÖNÜLLER TAHT KURAN DEĞERLİ DOST OZANIMIZI TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
Deli poyraz eserken ruhuma kanat taktı Görmeden aşık oldum rüyamın perisine.
Üç şekilde ozan olunur
"Biri rüyada görülen birine aşık olmak ve o sevgiden çoğalarak şiirler yazmak İkincisi birine aşık olmak ve kavuşamamak Diğeri aileden birinden el alarak yetişmek".............................................Bir ozandan aldığım bir cevaptı,doğruluğu nedir bilmem.Ama ozanlık herkese nasip olmaz bildiğim,neye dokunsa eli şiire keser. Şiirde bir rüya alemine dokununca paylaşmak istedim. Her neyse ırmağın kaynağı.............Önemli olan ortaya çıkan bu güzellikler
Değerliydi değer gördü gönlümde
Kutlarım....
Süreyya ŞİŞMANLAR tarafından 6/9/2012 9:57:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mavi bir elbiseyle papatya topluyordu Kırlarda avlanırken usul usul yaklaştım Korkudan titreyerek derince soluyordu Siyah bir gül vererek dönerek uzaklaştım.
Şıp sevdi yüreklerde çiçekler üç günlüktür Şahit oldum aşkların hüsranlı serisine Deli poyraz eserken ruhuma kanat taktı Görmeden aşık oldum rüyamın perisine. Rüyada gördüğümüz aldatıcı aşklar sevgiler uyandığımızda bizi öyle bir kendimize getirirki.Birde bakarsın gerçek seven rüya değil ama kaybolup gitmiş.Rüyalar da gördüğümüz sevgilinin bizi mutlu etmesi uyanana kadardır.Bol rüyalı geceler diliyorum Ozanımıza muhteşem şiirinizi de kutluyorum.selamlar.
Bir çınarın altında sereserpe yatarak Yaşadığım perdeyi gözümde canlandırdım Kalbime hüküm geçmez gerçeği dayatarak Ani bir sıçramayla rüyamı sonlandırdım.
OZANMERDAN kayıplar büyük acı veriyor Nefis tatlı gelirken inadından dönmeyiz Ömür hızlı akarken yılları deviriyor Var içinde yüzerken yokluğu düşünmeyiz.
Gördüğü rüyadan böylesi derin anlamlı şiir yazan usta kalemi kutlarım rüyalarınızın gerçek olması dileğiyle Ozanım tebrik ederim saygılarımla..
BOZOK KIZI tarafından 6/8/2012 8:11:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne güzeldir böyle rüyalar görmek tadına doyum olmaz bazen uyanırız ama tekrar devam etsin diye gözlerimizi kapatır hayal ederiz rüyada gördüklerimizi o kadar uzundur o rüyalar bitmeyecekmiş gibi ama aslında birkaç sn dir
şairim şiirini okadar güzel yazmışki içerisine derin manalar içeren kelimeler serpiştirmiş doyumsuz bir eser olmuş yüreginize saglık kaleminiz daim olsun
Merdan ım bu ne güzellik be ne şahaser İnan defalarca okudum defalarca düşündüm yorumladım Kat kat derin edebi manalar dolu içinde Yüreğinin sesi daim olsun diliyorum
Duygular sel gibi çağlamış anlamlı akıcı su gibi dizeler özenli ve ustaca yazılmış harika bir eser.Değerli kaleminizi gönülden tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
Bir çınarın altında sereserpe yatarak
Yaşadığım perdeyi gözümde canlandırdım
Kalbime hüküm geçmez gerçeği dayatarak
Ani bir sıçramayla rüyamı sonlandırdım.
HER DAİM MÜKEMEML YÜREK SESİ İLE GÖNÜLLER TAHT KURAN DEĞERLİ DOST OZANIMIZI TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.