(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BETON GÖZLÜ ÇOCUKLAR!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BETON GÖZLÜ ÇOCUKLAR!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acı da olsa, O'nlara, kimse gerçekleri anlatmıyor!... oysa, gizlediğimiiz yalanlar vakti geldiğinde yüzümüze vurulacak... bizleri, büyüklerimiz böyle yetişitirmemiş; gerçekleri bizden gizmemişlerdi; üzleceğimizi bildikleri hâlde. Geleceğimiz ne acı!.
Saygımla Selâmladım... hoş gelişinizi... Sağolun.
kadiryeter Kadir Yeter. Bir, Trabzon Gönüllüsü... doğuştan beri. Bugün; On Kasım İkibinoniki.
Bizim buralarda da resimdeki ambarlardan vardı. Yavaş yavaş yokoldular. Çocukken oralara saklanır saklanbaç oynardık. Kalemine sağlık Hocam . Selam ve saygılarımla.
Sayın YETER,değerli dost Şiirinizi okumak güzeldi,Fevkalade güzel ve içten bir şiir yüreğiniz çağlamış kaleminiz yazmış.Tüm evrendeki güzel duyguları yüreğinize,tüm dünyadaki çiçekleri gönül sayfanıza bırakırken bu emeğinize teşekkür ederim,kaleminiz daim,gönlünüz huzur,bedeniniz sağlıklı olsun.
GÜZEL TESPİT.acıklı da olsa.SAYGILAR.