YALAN DÜNYA Yalan dünya senden bıktım usandım. Şu garip gönlüme gülecek sandım Ateşler içinde yandım ha yandım Süsüne püsüne baktım aldandım.
Yalan dünya neden böyle yalansın. Deryalar içinde bitmez hayalsın Bazen bitmez keder bazende gamsın Bırak şu hasreti dumansız yansın.
Yalan dünya uçsuz bucaksız hansın Şu garip gönlümü derde salansın Gerçekler içinde bitmez yalansın Yalan dünya beni benden alansın... Hasret.10.05.2012.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALANSIN.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALANSIN.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalan dünya uçsuz bucaksız hansın Şu garip gönlümü derde salansın Gerçekler içinde bitmez yalansın Yalan dünya beni benden alansın..şairim çok içten samimi duygularını ne güzel yazmış.kutluyorum bütün içtenliğimle.saygılar
Doğarken ağladım daha gülmedim Sen sevmedin bende seni sevmedim Haktan geldim hakka giderim Kalmam sende artık yalansın dünya Yüreğinin sesi daim olsun diliyorum.
Değerli üstadım fevkalade güzel yürek coşmuş kalem yazmış,içten gelen duygular ilmek ilmek işlenmiş mısralara,oya oya birleştirilmiş ilmekler ve bir bütünlük oluşmuş bir motif gibi güzel sayfanızda ,yürekten tebrik ederken sayfanıza tüm dünyadaki güzel duyguları,size en güzel sevgi güllerini gönderiyorum.kaleminiz daim olsun,yüreğiniz segiyle dolsun,Sıhıhhatiniz sağlık ve mutlulukla dolsun.
Şu garip gönlümü derde salansın
Gerçekler içinde bitmez yalansın
Yalan dünya beni benden alansın..şairim çok içten samimi duygularını ne güzel yazmış.kutluyorum bütün içtenliğimle.saygılar