Gerek sevdada, gerek dostlukta, gerek akraba ve arkadaşlıklarda... Hak etmemişse verdiğiniz değeri ve bir de ihanet etmişse, bunu anladığınızda duyulan acı da, sevginiz kadar büyük oluyor.
Ne bir Bursa ipeği... Ne Hint kumaşısın sen! Kendini dev aynasında görme!..... Benim için, Alelade bir çakıl taşısın sen!
Bir zamanlar, bilirsin Gözbebeğimdin benim! Şimdi, silip mendile bir kenara attığım... Gözümden akıp giden Soğuk gözyaşısın sen!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEV AYNASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEV AYNASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep demezlermi insana değerinden fazla değer vermiyceksin verdiğin zaman ne oldum oluyo ve seni küçümsemeye başlıyo. Yüreğine sağlık Kutlarım yüreğini.
BU ŞİİRİ ARKADAŞLAR BİR DE SENİN SESİNDEN DİNLEMELİLER ARKADAŞ. DERNEKTE İLK OKUDUĞUN ZAMAN GELİYOR GÖZLERİMİN ÖNÜNE VE SESİN ÇINLIYOR KULAKLARIMDA. GÜMBÜR GÜMBÜR, HASAN MUTLUCAN'IN KADIN VERSİYONU. SEVGİLER VE BAŞARILAR ARKADAŞIM.
bir gün gelir bir vurur makası...
yüreğe kaleme sağlık...
saygıyla kalın