Kaç kez anlattım ama, mâdem sordun söyleyim Dünyâda benim için en zahmetli an ne mi? Yusuf kuyuda neyse inan sensiz öyleyim Ben bir seni çok sevdim, bir rahmetli Annemi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SENİ BİR ANNEMİ. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SENİ BİR ANNEMİ. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben cepnetten katılıyorum ya telefon elimden düşmüyo, bazen eşim bişey diyo, ben iki dakika sonra haaaaa! diyorum sinir oluyo sen burda değil defterdesin yine diye:)
Ama eşime çok şiir yazdım hakkımı yedirtmem uleeen!
ama inanın sizin onca şiirinizi okuduktan sonra dün eşinizle ilgili birşeyler yazmak geldi içimden. hani bir an empati yaptım. bırak defter insanını da az beni yaz diyecek yengemiz artık hatta oklavayı kafanıza yiyeceksiniz gibi... bugün eşinize yazdığınız şiiri okuyunca gülümsedim. hoş bir tesadüf oldu benim için.
Biraz ara verin nazar değecek size... maşallah subhanellah...
Ve işin Türkçesi kıskanmaya başladım:)
Anne gibi kimse sevilmez de sevildiği zannedilir... Herkes gider yeri gelir el olur Bir ana kalır dertlere ilaç olur. Nankörlük etsen bassan üzerine o, sana yol olur.. ana gibi yar mı ol hey...
Bir nükte: Allah için olan bütün sevgiler anne sevgisi gibidir .... selam ve dua ile...
Rahmetli Annem dünyâdaki herşeyden ve herkesten daha değerliydi benim için, nurlar içinde yatsın, ama eşimi de çok seviyorum ya hu, Rabbim ayırmasın, nazarlardan saklasın. Allah bütün evlilere aynı saadeti yaşatsın.