güzel şeyler olacak hissediyorum hava bu kadar güzel bu kadar parlakken çiçekler bu kadar güzel kokarken kuşlar bu kadar özgür uçarken çocuklar neşeyle oyun oynarken neden olmasın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güzel Şeyler Olacak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzel Şeyler Olacak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en önemlisi yeni güne merhaba demişken ... bugünün dünden daha iyi olması için dua ederken... çocukların çığlıklarını duymuşken ve yanımızda sevdiklerimiz olduğu sürece
OLACAK O KADAR ***************************** Giderken düşündün mü Ne kadar sevinçliydi Başka sevgili bulmuştu Sanki çılgın gibiydi Sanki çılgın gibiydi.
Olacak olacak daha neler olacak Kapıma gelecek yalvaracak Olacak olacak daha neler olacak Kapıma gelecek ağlayacak
Kalbimin damgasını Vurmuşum ben aşkıma Bana nasılsa dönecek Gitsede başkasına Gitsede başkasına.
Olacak olacak daha neler olacak Kapıma gelecek yalvaracak Olacak olacak daha neler olacak Kapıma gelecek ağlayacak
Başlamış fırtınalar Kaç kere darılmışlar Olmaz olamaz demiştim Aşkı oyun sandılar Aşkı oyun sandılar.
Olacak olacak daha neler olacak Kapıma gelecek yalvaracak Olacak olacak daha neler olacak Kapıma gelecek ağlayacak ................................................AYLA DİKMEN SÖLÜYO
heee bu kırılmayan ayna .... kraliçe de senin kibi düşnüyo fekat kardinal Traves aynanın kırılmaması için ve kararmaması için bir de kedisinin maması için bi dua etmiş ... kraliçe elinle vurunca aynaya ayna " ananııı" diyo .meğer tiki var aynanın. kral soruyo ..ayna ayna söyle bana bu dünyada kimin tiki var..ayna gülüyo "haaahhhahhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa..hooohiiiiihhhhahahhhhaaaa" bazılarını var bazılarının yök...
bizim bölgede Kaçkarların tepesinde bir göl var yüzeyi ayna gibidir her kim o gölün suyundan içer ve o gece o gölün kenarında uyursa rüyasında beş yıl içerisinde başına gelecek hadiselerin tümü ve nasıl nerde olacağı , ölüp ölmeyeceği ,çocuğu olacaksa kız mı erkek mi olacağı, hasta ise tedavi olup olmayacağı yaşlı ve sarıklı bir zat tarafından anlatılmaz... böylece fuzuli yere o pis kurbaalı sudan içip bi gece de fuzuli yere orada yatarlar... yatmayın yaa diyorum . yatıyolar. ben ne yapıyım. ayna ayna söyle bana benden daha güzel panbuk prenses var mı? demiş kraliçe ayna da " la geldin yetmiş yaşına gergedan gibi şişmişin, sarktın bırktın halaaaa soruyosun..kaç kere diyicem yaaa sayıyorum...senden güzelleri....Miria ,Senya, selena, Naslyona, maria Seronti, Mimos tateros, hatta kabzımal Canıtın amca bile senden güzel şerefsizim " demiştir. derler.
bide sirklerde komikçi aynalar var... çok severim ben onları. bide, 'ayna ayna söyle bana, benden güzel var mı' olayı var. sonra aysa tırsıyo tabi 'yok haşa, aslında var da sana söler miyim ben saf mıyım' diyo
bide siyah aynalar var onları sevmiyorum. bazı evlerde kullanılıyo. hiç tasvip etmiyorum.
yani demek istediğim şudur ki; bir nesneni ayna karşısındaki görüntüsünü yansıtan aynanın görüntünün aslına müdahalesi asla olmamakla birlikte kendindeki bazı hususiyetler ile görüntüyü aslında daha farklı iyi veya kötü gösterebileceği bir hakikat ise de nesnenin asıl görüntüsü üzerinde aynadaki görüntüsü değişse de herhangi bir değişiklik olmaz buradaki farklı görüntü ve şekillerin müsebbibi ayna olduğundan eğer nesnenin görüntüsüyle aynı görüntü yansıtıyor ise ne ala fekat eğer görüntü aynanın yukarıdaki paragrafta zikrolunduğu gibi farklı ( uzun -kısa -zayıf-şişman) görüntü yansıtıyor ise ayna "sirk" aynasıdır denilir ki buradaki arizi hal aynaya mahsustur.. ohhhhhhhhhhh....
:)9 yok ya..ben senin yazdıkların için yazınca sanki ben senin için yazdıklarımı gendimden olmuş gibi yazılmış oldu aslında ben sadece senin yazdıklarını kastettiğim için benden olmayan bir sonuç çıktı yani senin düşüncelerinin yansımasıyla ben de senin kelimelerini değerlendirdim ki bu fikir ve netice tamamen sana aittir ve benim hiçbir katkı veya çoğaltmam sözkonusu değildir.
Ben umutlanamıyorum da :(
Tebrik eder umutlarınız daim olsun dilerim.