Ey gerzek borazancıbaşı, Koltuğa baş oturtan kim seni, Dütleyip dütleyip öttür diyorlar, Kaşıdığın çıbanbaşı Kızıştırıyor kanlı bir iç savaşı Köreldi mi şahinlerin pençesi Düdüklenme sırası sende mi?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜT DÜT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜT DÜT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Hocam ??? Fena kızdırmışlar sizi... hayırlar ola inşallah.
sakin ol sinirlerine hakim ol diye bir şarkı vardı yaaa kim söylüyorduu...şaka bir yana sabrın sonu selamettir hocam.... herşeyin bir kırılma noktası vardır...
saygılarımla.
Şükran AY tarafından 6/1/2012 9:24:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
bilinmelidir ki insancıl olmayan insanlıktan uzaklaştıran her adım kendini imha noktasına sürüklemekte..
tebriklerim düşündüren dizelere hayata kattığınız erdemli insancıl tüm güzelliklere iyi ki varsınız değerli Şaban hocam..:) sevgim saygım selamlarımla..
Sayın Hocam ??? Fena kızdırmışlar sizi... hayırlar ola inşallah.
sakin ol sinirlerine hakim ol diye bir şarkı vardı yaaa kim söylüyorduu...şaka bir yana sabrın sonu selamettir hocam.... herşeyin bir kırılma noktası vardır...
saygılarımla.
Şükran AY tarafından 6/1/2012 9:24:12 AM zamanında düzenlenmiştir.