Şiir, ovaya saçılan darı Sevinci kuşların, Kelebeğin kanatları Ateş böceği, geceleyin gökyüzü Yere gömdüğüm ejderha Yüreğimin uçan atları...
Şiir, bir annenin göğsü Sevgiyle emzirilen çocuk Sütündeki aklık Güneşin şefkatli kasırgası Kılcal damarlarında sıcaklık Gül dalında tomurcuk...
Şiir, evrensel dil İnsan hakları beyannamesi Ne ırk ne renk, ne mezhep ne din Özgürlüğün manifestosu Söz burcuna çekilen bayrak En yüce değeri emeğin...
Şiir, yüreğin kutusunda jilet S/usta suskun duran Delikanlıya kıyafet Ayağında cilalı kundura Tekme tokat patlayan yumruk İhaneti boynundan vuran Kınındaki us/tura...
Şiir, sana aşkım Bitmeyen özlem Toprağa düşen tohum Ölüm dirim; seslenen ruhum Yalan belki ne söylesem Birgün yaprak, birgün toprak olurum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KININDAKİ US/TURA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KININDAKİ US/TURA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir yüreğinizin sesi olmuş, yüreğiniz anlatmış şiiri... bu kadar güzel mi anlatılır... yani... saygıdeğer hocam, siz zaten bu işin erbabısınız, biliyorum, tanıyorum... selam ve saygılar...
UMUT ve DOSTCA