(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LAF EBESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LAF EBESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabır taş olsa bir zaman sonra çatlıyor işte,eğer bir şair,ozan yürek böylesi dizeleri yazdıysa mutlaka çok sabırdan sonradır.Artık şiirler gideceği adresi bilir deyimi burda devreye giriyor bir kez daha.başarılarınız daim olsun değerli dost ozanımız.selam saygımla.
Anlaşılan abimi çok kötü kızdırmışlar, bu kişiler bunca yalan ve riyayı nasıl ve nerden bulup, insanları karalamaya çalışıyorlar, oysa insanın fikri neyse zikride odur... insanları karalarken kendi özünü dışa vuruyorlar, çokça şiirdi kutlarım can abim usta kaleminiz daim ve dik olsun, selam ve saygılar...
Cahil meclisinden hızlı geçerim Bilim ve gerçekle aklı seçerim Hayal dünyasına daldırma beni.
Boğmak istiyorsun makus şerinde Kul hakkı yiyerek yaylan serinde Adam gibi konuş otur yerinde Kükreyip ayağa kaldırma beni.
OZANMERDAN gülsüz bülbüller ötmez Bu devran seninle bir ömür gitmez Kirli çamaşırın saymakla bitmez Top yekün üstüne saldırma beni. Birileri Ozanımızı çok fena sinirlendirmiş ki hak etmiş olmalı..ama güzel bir eser meydana gelmiş aldığı her konuyu şiirselleştiren değerli kaleminizi kutluyorum sayın ozanım saygılarımla..
Yine ustaca yazılmış anlatılmak istenen anlatılmış derin manalar içeren mesaj niteligi taşıyan bir şiirdi yüreginize saglık diyor ve şiirinizi günümün favori şiiri yapıyorum ve ayakta alkışlıyorum
Değerli dostum, değerli sanat adamı, güzel insan.Harika bir eserdi yine manidar, yine ders alınmasını gerektirecek anlatımlardı.Değerli yüreğiniz ve tercümanı kaleminiz hiç susmasın.Sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum can dostuma.