(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oğullarım'a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oğullarım'a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne guzel cocuklar ve ne guzel bır siir evlatlara yazılan.
İki erkek cocuk annesi bayan herseye karsi dimdik ayakta durur , ha uç kişilik ha dört kişilik ne fark eder ki.Şart degil insan hem analık hem babalık edecek güçte ise.Daha güçlü olur cocuklar yasamın gerçeğiyle,anneleri mutlu ise,sevgi dolu ise.
Hayat devam ediyorsa herkes icin sizin icin de geçerli bu.Hayat kime kolay ki bır eksik bır fazla sonuçta hep birseylerle mücadele.Herkes bır gün bırakıp gider unutmayınız, cocuklarınız bile.Size kalacak olan sizsiniz, benliğiniz.Herseye yetisebildiginiz kadar yetişin, olmuyor mu bırakın baba, dede, babaanne yapsın.İki cocuğunuz icin once siz...
Cok yazdım degil mı ama söylemeden geçemedim.Bugün esinden ayrılmış bır arkadaşımla konuştukta bu konuyu, tahmin edebiliyorum zorluğunu.Onun uç tane cocuğu var biri daha bebek.Düşünebiliyor musunuz?Hersey yoluna girecek eminim.