(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAİN NEFİS USLANMIYOR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAİN NEFİS USLANMIYOR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hain nefsim yarışıyor Şeytan ile barışıyor şerlilere karışıyor Ne olacak benim halim?
İnsan oğlununu iki büyük düşmanı vardır.Birisi nefis, diğeri de şeytan.Bunlarla devamlı savaşırız.Galip gelene ne mutlu. Şiirinizi beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun efendim.
gül peri tarafından 6/2/2012 12:09:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanoğluyuz arzularımıza,nefsimize gem vurmak,terbiye etmek bazen ne de zordur. İşte sevgili dost, şiirin ne güzel ifade etmiş bunu. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
tıpkı yılışık köpek misali kovsanda gitmiyor, her an bizimle. Mevla sonumuzu hayreylesin. İnşallah nefsi mutmaine olmuş bir kul olarak huzuruna varabilmeyi cümlemize nasip eylesin. Bu çetin düşmanla işimiz çok zor.
Şeytan ile barışıyor
şerlilere karışıyor
Ne olacak benim halim?
İnsan oğlununu iki büyük düşmanı vardır.Birisi nefis,
diğeri de şeytan.Bunlarla devamlı savaşırız.Galip gelene ne mutlu.
Şiirinizi beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun efendim.
gül peri tarafından 6/2/2012 12:09:09 PM zamanında düzenlenmiştir.