Allah’ım bu ne şiddet, terör ölüm saçıyor Bunun müsebbibi kim, kimler kucak açıyor İktidar çok kararlı, kazıyacak kökünü Konuyu tartış diye, tartışmaya açıyor.
Her gün kara bir haber, kalpte açarak yara Herkes lanet okuyor, bir an vermeden ara Allah’ım duy bu sesi, duy bizi ey Allah’ım Hepsi ana kuzusu, tek er düşmesin dara.
Bizim safımız belli, safımız Allah safı Müslüman olan gelsin, bu saf Müslüman safı Cehennem korkusuyla, cennet rehin verilmez Bu caniler dinsizdir, safları Yezit safı.
Peygamber kızı Fatma, oğul Hasan Hüseyin Şehit etti Yezitler, şehit oldu Hüseyin Türkiye iyi bilir, ilimdir İmam Ali Şehit kanı kutsaldır, her asker bir Hüseyin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Asker Bir Hüseyin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Asker Bir Hüseyin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Peygamber kızı Fatma, oğul Hasan Hüseyin Şehit etti Yezitler, şehit oldu Hüseyin Türkiye iyi bilir, ilimdir İmam Ali Şehit kanı kutsaldır, her asker bir Hüseyin. KUTLADIM ALKIŞLARLA