(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUĞDAY BAŞAKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUĞDAY BAŞAKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sararan başaklar dolgun buğdaylar Geçiyor ilkbahar yaz niye yoksun Küle döndü gülden bak dolunaylar Ateşi sinemi dağlayan oksun
Beydağının karı eriyip coştu Doruğunda ceylan üreyip koştu İmkânsız bir aşk bu yol sarp yokuştu Seni seven yaban gülleri koksun
.....OKUYANIN İLİKLERİNE KADAR İŞLEYİP TİRİL TİRİL TİTRETEN SEVDA DOLU DİZELERDİ ÜSTADIM. BÜYÜK BİR KEYİF ALARAK VE KENDİMİ İÇİNDE HİSSEDEREK OKUDUM VE BİR KEZ DAHA OKUDUM. .....HİSSEDEN SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZE VE BU DUYGULARI DİZELERE DÖKEN GÜÇLÜ KALEMİNİZE SAĞLIK. ....YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, KALEMİNİZDEN ŞİİRLER HİÇ Mİ HİÇ EKSİK OLMASIN. ....SAĞLIKLA VE MUTLULUKLA KALIN.
Kaleminizin , belirlediginiz konuya göre sayfaya nokta atışları var ve bu da sizi farklı kılıyor.Konu çeşitliliği üzerine siir yazabilme yetiniz de doygunlugun kalitesini gösteriyor.
Kutlarım Kaleminiz daimi olsun Saygı ve selamlarımla GC7
Hocam sizin şiirlerinizdeki konu çeşitliliğine hayranım vallahi. Tekdüze değil eserleriniz, her konuda yazabilme becerisine ve birikimine sahip bir kalemsiniz. Kutladım nadide kaleminizi, saygı ve selamlarımla...
Geçiyor ilkbahar yaz niye yoksun
Küle döndü gülden bak dolunaylar
Ateşi sinemi dağlayan oksun
Beydağının karı eriyip coştu
Doruğunda ceylan üreyip koştu
İmkânsız bir aşk bu yol sarp yokuştu
Seni seven yaban gülleri koksun
.....OKUYANIN İLİKLERİNE KADAR İŞLEYİP TİRİL TİRİL
TİTRETEN SEVDA DOLU DİZELERDİ ÜSTADIM. BÜYÜK BİR KEYİF ALARAK VE
KENDİMİ İÇİNDE HİSSEDEREK OKUDUM VE BİR KEZ DAHA OKUDUM.
.....HİSSEDEN SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZE VE BU DUYGULARI DİZELERE DÖKEN
GÜÇLÜ KALEMİNİZE SAĞLIK.
....YÜREĞİNİZDEN SEVGİ, KALEMİNİZDEN ŞİİRLER HİÇ Mİ HİÇ EKSİK OLMASIN.
....SAĞLIKLA VE MUTLULUKLA KALIN.