(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutma ki gün gelir, bir gece vakti, Avuntulardan vaz geçerim. Bir soru sor kendine şimdi Gönlümü bağladığım gönlünle her şey aynı renkte mi? EVET EN GÜZEL HEKİMDE ÖĞRETMEN DE ZAMAN GÖRÜRÜRLÜR GÜN GELİNCE GÖNÜL VERİLEN GÖNÜLLERİ! KUTLARIM BU HARİKA ŞİİRİ SAYGILARIMLA
Hüzünlü bir veda olmuş şiiriniz sevgili Karayumak dizeler okundukça diken misali insanın içini acıtıyor okuyanın yüreğini böyle acıtırsa yaşayanın yüreğini kanatması kadar normal bir şey olamaz sanırım ama umut toplarını savurmanız bile çok güzel her şeye rağmen direnmek çok güzel,kutluyorum.. Yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
Bu gece, sözlerim bitti. İnceldiği yerden koptu Gerilmiş göğe, yıldız yıldız yüreğim. Gönlümün sızısı kesse de yollarımı Bir aşk namesinde ağlayan mısralar Sevda dilinde dilsiz bir ses Gözlerinde ıslak bir veda busesi oldum.
umutsuzluğu, yılgınlığı söküp atmak umudu yine de söze bırakmak... bence
Diken gülleri sarar her yanı Tütsü kokar, mum kokar odam hırçın gecede Avucumda, kuruttuğum çiçeğini saklarım Kınlanmamış hançerdir özlemim Yanık ezgiler akıtır dizelerime Bir kırgın düşüm düşer günsüz günüme Susarım.
Susmakta bir konuşma sanatıdır sevgili öznur,anlayana neler anlatır o susmalar.Yüreğin dert görmesin tüm güzellikler hep senden yana olsun,her şey gönlünce dilediğince olur inşallah.Kutluyorum..
ÇOK GÜZEL SÖZLER...
TEBRİK EDİYORUM...