Ah Valeria! derin düşlere daldım düşlerim suda saklı düşlerim milyonlarca balık!
Ah Valeria; bilir misin bu mavi sular ezelden beri insanlara kucak açar, masmavi bir serinlik sarar yüzünü insanların; dalgalar gözlerinde balkıyan deniz efiltisinde rüzgârın yitirilmiş anayurt...
Start alıyor anılar zaman sarkacı dalgacıklar geçip gidiyoruz dağlar deniz ve yollar zümrüt koylar ötesinden…
Ah Valeria sen bir çocuksun düşlerinde pembe rüyâlar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH VALERİA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH VALERİA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
********************************* Ah Valeria, sen nelere kadirsin... Hocamı böylesi çoşturup, mısralarda boğmuşsun... Efendim, farklı ve güzeldi.. Coşkulu duygular senfonisiydi sanki... Çok beğenilerim ve saygıyla...
şiir bütün olarak çok güzel, ama özellikle bu kısma bayıldım...bu bölümün üzerine bir roman yazılacak derinlikteydi...gönülden kutluyorum anlamlı ve güzel şiirinizi...saygı ve selamlar...
Valeria, şiiri yazdığım gün benimle Antalya- Kale / Batık Kent Kekova'da benim rehberliğim nezaretinde, ailecek yat gezisi yapan, Rusya'da ikamet eden, fakat köken olarak Yunan asıllı bir ailenin henüz 7-8 yaşlarındaki sevimli küçük kızıdır. Bu şiirin kalemimden ilk aslını da Valeri'anın babasına armağan olarak vermiştim.
Tarihsel boyutu içinde değerlendirildiğinde dediğiniz gibi roman yazılacak duygulara kapılmıştım o an...İyi ki şiir var; roman çokça sabır ve zaman. Oysa burcum Koç; acelecilik en önemli özellkilerimden biridir.
Guzel gözüken çirkin gercekler cikiveriyor gün yüzüne bastırılmış kişiliklerde.Süslü püslü gözüken herseyin de bır Çirkinliği var gerçeğiyle yasamak gerek belki de.
UMUT ve DOSTCA