(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOKTADA ZAMAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOKTADA ZAMAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başından sonuna kadar akıcı billur gibi harika bir şiir muhteşem bir yorum.Gönül sesinize usta kaleminize sağlık canı gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Aziz Kardeşim.. Duyguların çağıl çağıl akmakta kalemine dökülmekte..İnsanlığımızı unuttuğumuz bu günlerde her mısran bizi kendimize getirdi.. Ben buna kaleminin zikri diyorum..Rabbim zikrini kabul etsin..Saygılarımı sunuyorum üstadım..Hürmetlerimi sunuyorum..Usta Kaleme..Daim ol inşallah ..
Çok güzel bir şiir okudum,zaten tüm şiirlerinizi beğeni ile okuyorum ve dinledim yine muhteşem bir seslendirme ,size tüm evrendeki sevgileri,tüm dünyadaki sevgi çiçeklerini gönderiyorum kaleminiz daim olsun.yüreğiniz sevgiyle dolsun,tüm sıkıntılar dertler,hastalıklar sizden uzak olsun.
Şiirin başlığını okuyunca "Noktada zaman" olabilirmi diye aklıma hemen bir soru işareti geldi. Ama gördüm kü zaman noktada başlıyormuş! Eyvallah değerli kalem, nadide yorumcu. Saygılarımla...
bir şiir muhteşem bir yorum.Gönül sesinize
usta kaleminize sağlık canı gönülden kutluyor
saygılar sunuyorum..