ağır aksak gittiğinde zaman duymaz adam baktığını ses ölür hissiz
görmek aşkın dilidir uzanıp çocukluğun elinden tutarak dalınan gözlerde derin uzun
gördükçe yenilenir her şey unutmayı kim bilmemiş ki geçtikçe içinden geçildikçe içimden özgür sevişler ihbarlı mayından başka sınırları çizen tel örgü değilse ne ?
en çok yırtılan yerine başka kan dizlerinden kırık doğar ayaklar ürküntü susmazsa eğer aşk ayağına doğmaktır görmek bu yüzden bu yüzden çocukluğun sesi en derinde işte geçerken görmeler içinden…
gördüm örülenleri aşkla hayata nasıl giyinildiğini nasıl körlüğe esaret bilinç çıkmazını
görmek içeri gel görmek dışına kapat gözlerini dağ yürütmeden göz kapaklarında deniz içirerek sevmeye
çek omzumdan elini zindan gözlerin müebbet yanıyla gör aşka ayaklanan çocukluk uyansın bir ömür çakımı alazla harlansın sonra ömründen ömrüme ateş pahası satılmaz alınmaz kazılı kütük irticası
bilirsin
affedeceğin sevmek değil benimkisi geçmedikçe görmelerden durur gibi öylece sevemezdim seni…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖRMENİN İÇİNDEN GEÇEREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖRMENİN İÇİNDEN GEÇEREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gören kulağı (görme engelli) duyan gözü (işitme engelli) yakında izlediğinizde farklı kalacaksınız Şükran Ay okuyan da her dizede bir anlam zenginliğini duyacak gözlerinde sağlıcakla kalın
affedeceğin sevmek değil benimkisi geçmedikçe görmelerden durur gibi öylecesevemezdim seni.....
şiir tümüyle güzel ve gerçek hayatımızdan, sorunlarımızdan, sevmek kuru kuru sevmek değil mücadelede her yerde yanında olmak, milletçe çekilen acılarda özellikle,çocuk sesinle görerek,
Çok güzel bir şiir okudum,zaten tüm şiirlerinizi beğeni ile okuyorum,size tüm evrendeki sevgileri,tüm dünyadaki sevgi çiçeklerini gönderiyorum kaleminiz daim olsun.yüreğiniz sevgiyle dolsun,tüm sıkıntılar dertler,hastalıklar sizden uzak olsun.
Bir büyüğümden şöyle bir söz duymuştum "Duyduğuma inanmam, gördüğümün yarısına inanırım" çok orijinal gelmişti bana. Yine nefis betimleme ve duygu yoğunluğu ile yazıldığı olan hemen belli olan güzel bir esere daha imza atmışsınız üstadem. Tebriklerimle...
Şiir/inizi eleştirisel değilde şiir/leriniz benim için ustalık belgesi aldığı işin hani ...okudum....imge ve vurgu derinliği mükemmel ...yazım kural kaidesinede birşey deme hakkım yok çünkü o da mükemmel....''Yanlız duygu ''dağınıklığını toparlama gayreti var gibi geldi.....bu haliyle bile benim için benim şiirlerimden bile derli topluydu....notum tam üstüne sevgi saygıyı ihmal etmeden
en çok yırtılan yerine başka kan dizlerinden kırık doğar ayaklar ürküntü susmazsa eğer aşk ayağına doğmaktır görmek bu yüzden bu yüzden çocukluğun sesi en derinde işte geçerken görmeler içinden…
Basit yorum yapmak içime sinmiyor...Onun için yorum yapmıyorum Şükran Hanım....Ama sizi anlamaya kafa yoruyorum...Kabul edersen bu da bir yorum...Kutluyorum...
gördükçe yenilenir her şey unutmayı kim bilmemiş ki geçtikçe içinden geçildikçe içimden özgür sevişler ihbarlı mayından başka sınırları çizen tel örgü değilse ne ?
şairem kalıyorum şiirnizin içinde.. anlamlar yüklüyorum kendimce bir sürü bir sürü.. unutmayı kim bilmemiş ki derken balık hafızalara selam olsun demek geldi içimden.. kutluyorum yürekten... saygım ve sevgim her daim..
sunduzyaşar tarafından 5/27/2012 2:48:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine Emeğine sağlık
TEBRİKLER
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile
A.E.O