//Hüzünlü nağmelerden ezgiler seçiyorduk Uzletin nidaları bağrıma saldırırken Uslanmamış bir halde, biz bizden geçiyorduk Hicran ile birlikte kadehler kaldırırken Kan kırmızı şarabı birlikte içiyorduk.// --------------
Kaç kez ağırlanmıştı çarmıhında yüreğim Şerbet niyeti ile yudumlarken zehrini Yine de sızlanmadı çarmıhında yüreğim, Zemheri ayazında aşıyorken nehrini Dimdik ayakta idi ıslahında yüreğim.
Tam alnının çatına hedef alınmış gibi Gözlerimin önünde birden devrilince aşk Kabus yüklü geceden sanki çalınmış gibi Ayağının altına öyle serilince aşk Nefesim kesilmişti ruhum salınmış gibi.
Unutamam desem de aklım unutuyorken Perdeleri çekilen filmin sonu firaktı Usulca ızdırabı zihnim uyutuyorken Belki de sıradaki ala tenli şafaktı Diyordu esrik dilim yürek avutuyorken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ SIRADAKİ ŞAFAKTI_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ SIRADAKİ ŞAFAKTI_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutma ha desem de, aklım unutuyorken Perdeleri çekilen filmin sonu firaktı Usulca ızdırabı zihnim uyutuyorken Belki de sıradaki ala tenli şafaktı Diyordu esrik dilim, yürek avutuyorken.
Değerli kaleminizden beyaz sayfaya dökülen duygulu damlaları okumak çok güzeldi efendim güzel yüreğinizi usta kaleminizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
//Hüzünlü nağmelerden ezgiler seçiyorduk Uzletin nidaları bağrıma saldırırken Uslanmamış bir halde, biz bizden geçiyorduk Hicran ile birlikte kadehler kaldırırken Kan kırmızı şarabı birlikte içiyorduk.// --------------
Kaç kez ağırlanmıştı çarmıhında yüreğim Şerbet niyeti ile yudumlarken zehrini Yine de sızlanmadı, dört mıhında yüreğim, Zemheri ayazında aşıyorken nehrini Dimdik ayakta idi, ıslahında yüreğim.
Tam alnının çatına hedef alınmış gibi Gözlerimin önünde birden devrilince aşk; Kabus yüklü geceden sanki çalınmış gibi Ayağının altına öyle serilince aşk, Nefesim kesilmişti ruhum salınmış gibi.
Unutma ha desem de, aklım unutuyorken Perdeleri çekilen filmin sonu firaktı Usulca ızdırabı zihnim uyutuyorken Belki de sıradaki ala tenli şafaktı Diyordu esrik dilim, yürek avutuyorken.
İçinde hüsran hissetsemde dolu dolu bir şiir okudum sayfanda arkadaşım.Çokda begendim. Hele ki, Usulca ızdırabımı zihnim uyutuyorken .. .varya... çok denediğim bir acı örtüşüdür. Kutlarım.
Tam alnının çatına hedef alınmış gibi Gözlerimin önünde birden devrilince aşk; Kabus yüklü geceden sanki çalınmış gibi Ayağının altına öyle serilince aşk, Nefesim kesilmişti ruhum salınmış gibi.
HARİKASIN NE DEYİMM ? YETKİN KALEMİNE DUYGULARINA SAĞLIK CANIM BAŞARILARIN DAİMİ OLSUN SEVGİMLE.
Unutma ha desem de, aklım unutuyorken Perdeleri çekilen filmin sonu firaktı Usulca ızdırabı zihnim uyutuyorken Belki de sıradaki ala tenli şafaktı Diyordu esrik dilim, yürek avutuyorken.
esrik dilin ne güzel yazmış be şairem.. kaldım şiirde ama avutmadı yüreğimi aldı nerelere götürdü bilsen.. kutluyorum yürekten kalemini sen çookk güzel yazıyorsun.. yürek ışığın hep yansın şairem.. sevgimi bırakıyorum çokca sayfana..
Perdeleri çekilen filmin sonu firaktı
Usulca ızdırabı zihnim uyutuyorken
Belki de sıradaki ala tenli şafaktı
Diyordu esrik dilim, yürek avutuyorken.
Değerli kaleminizden beyaz sayfaya dökülen
duygulu damlaları okumak çok güzeldi efendim
güzel yüreğinizi usta kaleminizi tebrik ediyor
saygılar sunuyorum..